• Mia therese

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Har lite svårt att hålla reda på vem som e vem. Kan vi inte skapa en liten lista med kort info. Jag kan börja. Kopiera sen in listan o skriv er egen info. Hur mkt eller lite ni vill.

Mia -therese: 5 rundor hos storken och precis varit på spolning av äggledarna. Bor i Malmö. 32år.

• Mia therese
    Maria1974 skrev 2014-05-06 18:17:45 följande:
    Jag är gravid! Gjorde min första insemination i Danmark den 23/4 och det träffade rätt, är så glad!

Stort grattis! ! Kul att det äntligen sker ngt positivt i denna tråden :)
  • Mia therese

Försöker snygga till listan :)

Mia -therese:5 rundor hos storken och precis varit på spolning av äggledarna. Bor i Malmö. 32år.

Saturnus:3 inseminationer på CFC, 2 på Vitanova. En graviditet efter pergotime - slutade i utomkveds. Väntar på ett plus. Bor i Svealand. 40år.

Ensamåvilsen: 4 inseminations försök storken även spolning allt såg bra ut. En ivf behandling med lyckad insättning CFC resulterade dock inte i gravid, ett frys återföring som lyckades nu gravid i v 17. 37år, första barnet, bor Örebro:)

längtanärstor01: 1:a inseminationsförsöket i april 2014 snart påbörjas 2:a försöket. Bor Göteborgs norra skärgård. 26 år!

MD77: Syskonförsök med samma donator (öppen), första försöket 2/5-14. Bor i Uppland, 36år.

• Mia therese
    längtanärstor01 skrev 2014-05-13 07:49:21 följande:
    Hej alla! Idag åker jag på mitt 2:a inseminations försök. Jag hoppas och håller alla tummar för en lyckad insemination denna gång. Kram. ??

Håller tummarna. Själv sitter jag med värk i äggstockarna och äl. Men kör ju test cykel denna rundan så ska ju inte åka iväg. Hoppas jag får svar snart.
  • Mia therese

Hormonnivåerna var bra. Allt såg fint ut. Men ska ändå prova pergotime. Så om 4-5 dagar börjar jag.

• Mia therese
    Saturnus skrev 2014-05-21 16:15:34 följande:
    Är så ledsen. I morse när jag skulle testa för att se om testet blivit starkare så var det svagare. Nu är jag livrädd för mf. Ska ta ett test i morgon igen. Kanske t o m köpa ett digitalt.

Någon som varit i samma sits? Hur gick det i så fall?

Tacksam för svar.

Hur gick det?

Själv blir det ett himla åkande till Danmark dessa veckorna. Ul idag och sen pergotime. Sen hit igen om 5 dagar. Hade kunnat göra det hemma men trivs bättre med storken.
  • Mia therese
    Ensamåvilsen skrev 2014-05-24 11:10:59 följande:
    Lycka till Mia Therese! Håller tummen! Hur många försök har du gjort efter denna? Vart i Sverige bor du? Kram

Visade sig att jag var lite för tidig så ska vänta ett par dagar innan jag sätter igång med pergotime. Mensen skulle komma igång ännu mer. Med denna gång är det 6e gången. Jag bor i Malmö så har nära till storken.
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!