• Mia therese

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Här väntas det oxå på mens efter missfallet. Lär väl dröja bara för att jag går o väntar. ... skulle kommit igår om den följt den gamla cykeln. ..

• Mia therese

5 veckor sen missfall o ingen mens i sikte. Hade ägglossning den 8 okt så tycker verkligen mensen borde komma nu

• Mia therese
    Miri skrev 2013-10-28 20:54:15 följande:
    Hoppas såå att du får din mens snart och att kroppen ordnar sig.

Lider med ditt missfall, massa kramar!

Ta hand om dig...

Tack :)
  • Mia therese

Tidigare ägglossning än väntat . Hade inte ens börjat testa.men så i fredagskväll kändes det i äggstockarna som det brukar vid ägglossning o testet visade dubbla streck. Så blev en resa över bron till danmark i lördags. 2 veckors väntan igen. Håll alla tummar ni kan !

• Mia therese
    Saturnus skrev 2013-11-19 20:37:16 följande:
    Åh vilken tur att du känner din kropp så bra. Håller tummarna! Jag var där i fredags. Träffade gyn i onsdags och skulle få Äl spruta på fredagen. När jag kommer dit så har ägget redan släppt så det var bara att åka till Arlanda. :) Nu är det bara o vänta. Vilken klinik var du på?

Jag var på stork kliniken. Mitt andra försök nu. Fick en jättetrevlig svensk sjuksköterska. Vart var du? Känns fortfarande lite som ägglossning...fortfarande lite öm på vänster sida. Får hoppas det är ngt positivt :) försöker att inte analysera för mkt. Lätt att varje liten krämpa blir ett graviditettecken :)
  • Mia therese

Snart 10e dagen efter insemination till ända :)...känner inga tecken direkt men heller inga blödningar som jag hade sist. Tar det som ett positivt tecken :) 3 hela dagar kvar bara!

• Mia therese

Börjar bli nervös nu. Testdag på lördag o idag känner jag verkligen ingenting i kroppen :( vet inte om jag ska ta det som något positivt eller negativt. .. förra gången hade jag blödningar vid denna tidpunkten

• Mia therese

Ja verkligen. Kände det på mig. Då får man bara vänta på mensen. Kommit nån lätt rosa flytning. Vet inte om det är mensen på väg men antar det.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!