Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Här väntas det oxå på mens efter missfallet. Lär väl dröja bara för att jag går o väntar. ... skulle kommit igår om den följt den gamla cykeln. ..
Här väntas det oxå på mens efter missfallet. Lär väl dröja bara för att jag går o väntar. ... skulle kommit igår om den följt den gamla cykeln. ..
5 veckor sen missfall o ingen mens i sikte. Hade ägglossning den 8 okt så tycker verkligen mensen borde komma nu
Yes! Mens idag. Tog bara 6 veckor. Nu börjar nedräkningen till äl. :)
Tidigare ägglossning än väntat . Hade inte ens börjat testa.men så i fredagskväll kändes det i äggstockarna som det brukar vid ägglossning o testet visade dubbla streck. Så blev en resa över bron till danmark i lördags. 2 veckors väntan igen. Håll alla tummar ni kan !
Snart 10e dagen efter insemination till ända :)...känner inga tecken direkt men heller inga blödningar som jag hade sist. Tar det som ett positivt tecken :) 3 hela dagar kvar bara!
Börjar bli nervös nu. Testdag på lördag o idag känner jag verkligen ingenting i kroppen :( vet inte om jag ska ta det som något positivt eller negativt. .. förra gången hade jag blödningar vid denna tidpunkten
Var något negativt tydligen. Ett stort fett inte gravid på testet imorse. Bara på det igen.
Ja verkligen. Kände det på mig. Då får man bara vänta på mensen. Kommit nån lätt rosa flytning. Vet inte om det är mensen på väg men antar det.