Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
ok. Då väntar jag nog lite då =)
ok. Då väntar jag nog lite då =)
jo, jag har läst det. men tack ändå =) ska skriva ut det på jobb nån dag när chefen inte är inne ;)
tack för tipset!
slutade med p-piller för ett tag sedan. har märkt att jag fått betydligt mer småfinnar i ansikte o övre delen av ryggen...nån andra som märkt skillnader sen de slutade med p-pillrena?
semestern kom ivägen för mätning av ägglossning men nu är det på det igen =)
idag annonserade en kusin om barn nummer 2 och en annan om giftemål. Hög till lite i hjärtat men samtidigt min känsla av att jag verkligen vill skaffa barn själv blev starkare. Så bär nog av till danmark efter jul och 30-årsfest....var dock på date förra veckan. tror ni han tycker det e för tidigt med barn om ett halvår?!
man får kanske också börja tänka på dieten nu....är dock väldigt svag för coca cola och chips (minst en gång i veckan för chipsen och flera ggr med colan....har alltid ett otroligt saltsug, där av chipsen. Blir mycket popcorn ocks....har inga viktproblem men kan tänka mig att jag inte får i mig speciellt mycket nyttigt :S Nån som vet hur man stillar saltsuget?
jag med =) lycka till!
min kompis som fick bebis för en månad sen är på mig och tjatar...hade hon fått bestämma så hade jag redan varit gravid :P men efter 30-årsdagen har jag sagt tidigast eftersom jag inte är helt säker på hur det ser ut med jobb och så de kommande månaderna. jobbar som fastighetsmäklare och branchen är inte allt för rolig just nu.
Smilla: Jag är 29 år och 7 månader (på måndag) =) så är inte så långt till 30-årsdagen.
Slutade med p-piller i juni men mensen kommer lite som den vill ...cykler på 35 dagar, 30 dagar och nu på 30:e dagen och ingen mens. kommer väl typiskt på lördag när jag ska flytta ...så har inte riktigt koll på ÄL än...men har ju några månader på mig