• Mia therese

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Tack! Tror nog att jag testar redan imorgon bitti. Men har inga tecken alls på graviditet. Det enda som håller uppe hoppet är att det kändes likadant o hade en liknande blödning första gången jag blev gravid. Det som slutade i missfall. Vi får se imorgon helt enkelt. Natti

• Mia therese

Och så e syrran gravid. ..glad för henne men känns ändå bittert när det går för dem på 2a försöket o så har man själv hålla på hela hösten. Nu blir det lite tester o hormoner för min del tror jag.

• Mia therese

Min gyn vet om att jag åker till Danmark men hon känns inte så insatt i vilka tester som behövs och långa väntetider för sköljning mm. Så jag ska göra alla tester hos storken. Kostar mer men har större förtroende för dem.

• Mia therese
    Saturnus skrev 2014-04-27 21:22:29 följande:
    Lyx, jag måste flyga från Arlanda! Väldigt mycket dyrare! Vad skönt, antar spolning och Pergotime kanske kan hjälpa dig! Håller tummarna för dig! Kram

hormontester idag och äggledarspolning bokad på lördag. Samtal för hur vi ska gå vidare inbokat till den 20e. Tur man har nära till Danmark. :) Blir en testcykel denna cykeln.
  • Mia therese
    Saturnus skrev 2014-04-29 22:28:16 följande:
    Vad är det för hormontester dom planerar att göra?

FSH, LH, Östradiol, AMH, fråga inte vad de betyder :)
  • Mia therese
    Saturnus skrev 2014-04-29 22:26:56 följande:
    ÅH vad skönt! Vad kostar en spolning?

Kostar 2500 dkk. Men fick tid direkt. I Malmö är det 2 månaders väntetid. Så det får det vara värt.
  • Mia therese
    Saturnus skrev 2014-05-02 21:19:35 följande:
    Var hos gyn idag! I morgon blir det resa till Danmark. Den här gången åker min 2 åring med. Hoppas det inbringar tur!

Vad roligt! Ska också dit imorgon för spolningen. Gick du också hos storken?

Var det någon här som gjort en spolning? Hur känns det?
  • Mia therese

Då var det gjort. Tyckte nog allt att det gjorde ont. Men det var under en kort tid. Allt såg bra ut sa de.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!