• Fröken Smilla

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Min mobilkamera klarar inte riktigt att få det på bild Man måste förstora bilden massa för att se. Men strecket gick def att se "live"

Ska testa lite senare idag också, förhoppningsvis blir strecket starkare! Är fortfarande rädd för att det bara var ett spökstreck.

• Fröken Smilla

Nu blev testet negativt, använde dock inte CB...ah nu börjar bergochdalbanan igen. Ska vänta med att testa till imorgon.Nu blev testet negativt, använde dock inte CB...ah nu börjar bergochdalbanan igen. Ska vänta med att testa till imorgon, om jag inte fått mens innan dess.

• Fröken Smilla

Tack det gör jag med Kan ju vara morgonurin som behövs... Första strecket kom på ett test som gjordes efter jag varit på toa två gånger innan. Men vi får se. Jag är kanske inte gravid ändå.

• Fröken Smilla

Har fått upp en bild nu... försökte få till lite kontrast, men det gick inget vidare

• Fröken Smilla

haha vid första anblicken är där ju inget... men kolla noga

• Fröken Smilla

Det var starkare på riktigt, det är mobilkameran som hade svårt att fånga det. Men det blev ju negativt nu ikväll... då kommer all osäkerhet tillbaka!!

Men frågan är om det var så brett som det borde ha varit? Åh vad jag skulle ha köpt ett digitalt test istället

• Fröken Smilla
    Liten Léonie skrev 2011-10-15 20:24:27 följande:
    Miss Smilla...
    Jag justerade kontrasterna i ett bild program. Jag tycker verkligen att jag ser något som "bryter" det lodräta strecket. Säg till om du vill att jag lägger upp bilden? Glad 
    Ja det får du gärna Frågan är lite hur brett strecket är...
  • Fröken Smilla
    Liten Léonie skrev 2011-10-15 20:58:22 följande:

Svårt och säga  men det ser bara ut att va "den vänstra" sidan av ett eventuellt streck..dvs inte så "brett".... Håller tummarna oavsett :)
    Oj va du kan!!

Vill du kolla denna bilden med? (sen ska jag sluta ockupera denna tråden med mitt test)

Tråkigt nog verkar det vara spökstreck... Men mensen har ändå inte kommit ju.

• Fröken Smilla

Ja hoppet finns ju verkligen nu!!

Jag diskuterade med en annan tjej i en annan tråd just det här med spökstreck. Är det verkligen så att de finns eller kan det ha varit så att testpersonen fått tidigt missfall och därför tror att hon aldrig varit gravid? För det känns konstigt att det visar alls. Testet i torsdags visade absolut ingenting.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!