• Trisse76

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Hej,
    Jag gjorde min andra insemination förra fredagen på Storken. Sitter hoppas att alla saker som jag känner inte är inbillning. Försöker vara rationell inte hoppas för mycket men samtidigt så vill jag sååå gärna att det ska vara någon som växer i magen. Kul att vara här och läsa om er andra som är på samma äventyr Glad.

• Trisse76
    längtanärstor01 skrev 2014-11-08 11:07:32 följande:
    Håller alla tummar för dig! {#emotions_dlg.flower}
    Tack!
  • Trisse76
    Maralina skrev 2014-11-11 13:48:59 följande:

Hej tjejer,

Den 19:e januari åker jag till Vitanova på journalsamtal! Skrattande (Pga en sjukdom jag har vill de att jag ska komma dit och inte ha samtalet på telefon.) Längtar!

Spännande! Hoppas det går bra. Jag har varit iväg två ggr på Storkkliniken och har BIM i helgen, så håller tummar och tår just nu. Blev glad att hitta denna tråden för att kunna prata med några som är i samma situation :)
  • Trisse76

Äsch, fick mens igår. Ingen bebislycka denna månaden. Men det blir ett nytt försök vid nästa ÄL. Jag ger inte upp Glad. Tredje gången gillt heter det så det får jag hoppas på för min del.

• Trisse76
    Maralina skrev 2014-11-16 18:32:21 följande:

Tack längtanärstor ????

Hoppas det blir tredje gången gillt Trisse! ????

längtanärstor01 skrev 2014-11-16 11:16:29 följande:
    Vad trist!! Men ge inte upp. Vi håller på tredje gången gillt. Kram!
    Tack! Har varit lite låg idag men känner mer och mer att jag fattar rätt beslut som gör detta. Vill så gärna få barn Glad.

• Trisse76
    Miini skrev 2014-11-16 19:39:03 följande:

Vet inte om det redan har diskuterats i tråden, i så fall får ni gärna hänvisa till vilka sidor jag ska leta på.

Men i alla fall. Min mest omfattande fråga som jag har svårt att komma fram till ett svar på själv är Öppen eller Anonym Donator. Hur har ni tänkt/resonerat och varför? Jag behöver verkligen höra hur andra tänker i den här frågan.

Hejsan, jag har valt öppen donator. Detta då jag genom mitt tidigare arbete tycker mig ha förstått hur viktigt det är för människor att veta sitt ursprung och har sett hur det kan påverka livet att inte veta. Jag tänker också att jag bestämmer väldigt mycket i denna processen och genom de val jag gör. Därför tänker jag att jag kan lämna till ett eventuellt barn om det vill träffa donatorn eller inte. Så tänker och känner jag.
  • Trisse76

Tråkigt! Hoppas det funkar bättre nästa månad. Men väntan är ju så lång Rynkar på näsan. Tycker nästan det är det jobbigaste, all väntan hela tiden.

• Trisse76
    grodansmamma skrev 2014-11-18 21:36:09 följande:

Ändrade planer, blir ett försök denna månad ändå fast med en annan donator :)

Håller också tummarna!
  • Trisse76
    grodansmamma skrev 2014-11-20 19:43:45 följande:

Imorse blev det en glad gubbe på äl-testet och ikväll har den andra killen varit här så nu är ett försök gjort . Så mycket flytningar jag har nu har jag inte haft de senaste månaderna så förhoppningsvis hade jag riktig äl denna gång! Nu är det "bara" att vänta.. denna eviga väntan...

Håller tummarna för dig!  
  • Trisse76
    grodansmamma skrev 2014-11-21 17:36:10 följande:

Idag blev det ett till försök, så nu har jag gjort 2 försök, ett igår och ett idag så nu borde det väl ta sig tycker jag! :)

Håller verkligen tummarna! Jag hoppas på ett besök till Danmark i slutet av veckan som kommer.
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!