BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Hej alla! Det var ett tag sen jag var inne. Jag mår fint, kan verkligen inte klaga trots att jag har ett par elefantfötter för tillfället. Har ju storlek 42 i normala fall så ni kan ju tänka er hur de ser ut när det är dubbelt så breda också. :-P
Tror det beror på värmen för det är bättre idag när det är svalare ute. Och vem orkar med stödstrumpor när det är sommarvärme? Nej iskalla fotbad är min grej, hjälper inte direkt men det är ju skönt iallafall.
Vi hade ett stort självbyggt (av mormor) skötbord förra gången och det funkade jättebra, tyvärr tog det ju mycket plats i vårat lilla badrum och vi fick göra oss av med det när vår dotter växt ur det eftersom det inte gick att montera ner, så nu har vi köpt en stor tjock skötbordsdyna med höga kanter som vi har tänkt att ha på tvättmaskinen, vi har en hylla över också där man kan förvara en del och tänkte hänga en förvaringsficka bredvid också plus att det är skönt att ha nära till vattenkran i början. Sedan gör vi som med dottern, byter på golvet på en stolsmadrass (till utemöblerna) eller i soffan med en handduk under, funkade jättebra. Och på nätterna orkar jag ändå inte gå ner till skötbordet så då byter jag på en tjock handduk på sängen.