Gastric Bypass (GBP)
Trollpackan: FYFAN va GRYMT JOBBAT !!!
All heder åt dig asså shit va duktigt! Kram
Trollpackan: FYFAN va GRYMT JOBBAT !!!
All heder åt dig asså shit va duktigt! Kram
Maddisen80 : åh nej!! Fyyyyy va jobbigt! Vet inte vad jag ska säga, men tänker på er kram
högbergarna: grattis till kallelsen!
vårggarantin = 90 dgr, vilket landsting tillhör du?
är du rökare?
Okej! Ja hör ju oxå till Kronoberg!, vilket sjukhus hör du till? Växjö? Ljungby ?
Grattis till ditt rökstopp, att du hållt de så läge oxå ! Som rökare så sätts man inte ens upp på vänte listan förren man vart rökfri två månader , något en annan får brottas med :S
Agas okej! Jag var oxå på Ljungby och träffade Sara johansson ... Tyckte väl hon var lite dryg o snorkig!
Jobbar du där?? Som sjuksköterska då eller? Kändes som om hon ville skrämma mig till lydnad(enligt alla regler) ! Och tacksamhet, men så lätt sätter man sig inte på mig ;)
Måste va häftigt o krävande o jobba på
Akuten !? Skulle jag oxå vilja ( är utbildad uska, ) men tror inte jag vågar de, har bara jobbat innom kommunal vård(funktions hindrade barn och ungdommar
Mest)
högbergarna: kul! att du får växla oxå mellan två saker :)
ja jobba med funktions hindrade B&U är jättekul :) tufft de me fast på andra sätt såklart.
men någon gång kanske jag vill testa annan del av uska yrket.
vi får se hur de blir me de, vad som dyker upp, haft en praktik på vc, de va roligt!
men va jag fick kämpa med ekg pluttarna , haha, satte alltid någon av dom liiite fel, ;)
men ta prover va kul!, men gamlingarna va ju såååå sega i skinnet ;)
o barn e nog jätte svårt! (de provade jag aldrig)
J2010: beror nog på hur stor man är från start ...
J2010: okej, ja då skulle jag tro att du fixar de om du är strikt o följer flytet ( antar att de är de du ska göra?)