Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

J2010: härligt med vänner som peppar så !
    ah okej! lyckost dig som har fått en tid redan, kanske jag med skulle haft om de inte var för dom absurt långa rök uppehålls reglerna ... ( man sätts inte upppå väntelistan förren man vart rökfri två månader)
    jag hoppas kunna få en återbudstid i augusti, men de e med maximal tur, annars räknar dom med att kunna ge mig en tid sep/oktober.
    hälsa din kompis att vi hejjar på henne här!  JAG tror hon fixar de! o du stöttar henne:)

• MizzPiggy

Högbergarna: ja jag hoppas oxå få en tidigare tid , men det ger sig väl ... Inte lätt o sluta när man innerst inne ute vill , låter kanske konstigt men så e de... Måste man så måste man...

• MizzPiggy

J2010: tror att man får dom på recept, men vet ej om de går under högkostnads skyddet?

• MizzPiggy

Högbergarna: till efter jul?? De va länge, du kan inte tänka dig att opas på annat sjukhus då? Vårdgarantin o så menar jag?.

• MizzPiggy

Naemi: vilken tur att de inte va nått farligt!, men förstår frustrationen över att de blev fördröjt...

• MizzPiggy

Silveremma: inte precis lätt, hade vart fan så mkt lättare o sluta om jag fått ett datum på direkten jävla nötter >:(

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)