Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

Perpen skrev 2012-03-14 14:00:05 följande:
    Ringde till Aleris i skåne idag för att höra om de fått min remiss. Den gick fram förra veckan och tjejen som jag pratade med trodde att jag skulle få en första kallelse i början på april.  Någon annan som ska dit eller har erfarenhet av Aleris? :)
    Håller tummarna att de går bra på infomöte
  • Maddisen80
    mamma74 skrev 2012-03-14 17:02:58 följande:
    Jag är kallad till möte slutet denna månad till Aleris i Lund för info dr ssk dietist :) så hoppas på positivt besked
    jag håller tummarna att de går bra på infomöte
  • Maddisen80
    baby81 skrev 2012-03-12 19:40:10 följande:
    Maddisen80: Ja han skickade den samma dag (i torsdags). Ska ringa imorgon och se så de har fått den. De har bytt datasystem på sjukhuset så jag är nervös att den inte kommit fram
    Hej jag hoppas att den har kommit fram :)
  • Maddisen80
    NooneBird skrev 2012-03-12 19:42:41 följande:
    Åh vårdvägvisaren som jobbar i Gävle har varit borta i flera dagar! Imorgon är hon äntligen tillbaka och kan skicka min remiss till Ersta. När de har fått den ska jag ringa och ställa mig i kort varsel kön. 
    Usch vad allt går segt när man väntar, jag måste försöka sluta tänka på allt detta så mycket och försöka leva som vanligt. Annars blir man väl tokig.... 
    Hoppas att du får en tid snabbt :)
  • Maddisen80
    lindaothomas skrev 2012-03-12 21:17:44 följande:
    Får man operations tid direkt efter träffen på Ersta?
    Jag fick inte en tid direkt efter träffen på ersta men satt upp mig på återbudslistan så de ringde mig en vecka före och frågade om jag kunde komma :)
  • Maddisen80
    Wictor090719 skrev 2012-03-13 21:24:51 följande:
    Idag har jag skickat in en egenremiss till landskrona, tror det blir avslag men då har jag iaf gjort ett försök..
    Håller tummarna att de går bra
  • Maddisen80
    NooneBird skrev 2012-03-15 11:26:42 följande:
    Nu har planeraren i Gävle ÄNTLIGEN tagit tag i mitt ärende att jag vill till Sophiahemmet.... Hon jobbar inte varje dag så det har tagit tid. Nu vill jag ha alla papper så att jag kan få komma dit, det finns inga köer alls och jag kunde få en tid för besök om en vecka om jag de papper jag behöver. Jag vill göra denna op innan sommaren, jag har väntat i år för att komma dit jag är idag så nu är jag otålig.
    Hej  lycka till hoppas att du får en tid snart
  • Maddisen80
    lindaothomas skrev 2012-03-15 20:13:34 följande:
    Gahhhh..., ;)
    Ja har blivit godkänd!!!
    Operation inom 3 månader på Ersta! ;)
    Läääängtar.. Ja e Såå glad!
    Grattis vilken kirurg ska du ha?
  • Maddisen80
    lindaothomas skrev 2012-03-17 07:28:14 följande:
    Jadu.. Ja träffade Mats Möller.
    Är de han som opar med då?