saundra skrev 2012-03-22 14:57:18 följande:
Känns som att det inte händer nått!! Fick en remiss skickad från VC till Sahlgrenska i slutet på jan och fick sen en bekräftelse från Sahlgrenska att dom mottagit remissen och att jag kommer bli kallad dit inom 3 månader. Jag har fortfarande inte hört nått... Ringde för ett tag sen och hon jag fick pratat med sa att jag kommer bli kallad i slutet på april... Så det känns som om dom verkligen drar på de där tre månaderna så långt dom kan!! Åh, blir bara så frustrerad och bokstavligt talar så avundsjuk när jag läser hur fort det har gått för många andra från det att remissen blivit skickad tills dess att dem blivit opererade... Har velat fram och tillbaka länge ang en sån här op och när jag väl tagit steget så känns det som om det tar jätte lång tid!! Hoppas innerligt att jag får ett brev från dem snart. För om dom ska dra ut på det så här mkt så borde ju det innebära art det kommer ta iaf 9 mån allt som allt eller? Är det någon här som blivit opererad i Borås, har det varit bra? Behövde väl egentligen mest skriva av mig, är så trött på den här skiten nu!!!
Tråkigt att dem dra ut på de,ring och tjata på dem varenda dag så ger dem väl sig till slut