Gastric Bypass (GBP)
Den ska tas hemma, det är det enda jag hört och det var så jag gjorde!
Gud vad bra jag sovit...så kommer en sköterska och väcker en kl FEM! Gah! Ska somna om en timme till tror jag... Snark.
Den ska tas hemma, det är det enda jag hört och det var så jag gjorde!
Gud vad bra jag sovit...så kommer en sköterska och väcker en kl FEM! Gah! Ska somna om en timme till tror jag... Snark.
Ses snart!
Gud vad skönt det är att vara hemma! Känns lite läskigt att sköta allt med magen på egen hand, men man lär sig väl allt efter hand. Vägde mig i morse och har nu gått ner 8,5 kg sedan jag började flyta för tre veckor sedan! Galet... Ser fram emot sommaren för en gångs skull!
Anna - Mens? Bajsat på länge? Äter du tillräckligt mycket?
Hej Tulebo! Vad skönt att du är hemma nu, har allt gått bra? Hur känns det?
Maddisen, tycker du ska lämna den tråden helt om du nu ska opas. Det är jobbigt nog utan att behöva försvara sig hela tiden. Du Vet själv vad du har gjort/inte gjort för att minska i vikt. Lchf är SKITBRA om den väl funkar, men det gör den inte på alla.
Du och din läkare anser att detta är bästa vägen för dig, försök inte övertala andra om det också.
De enda frågor jag fick på min inskrivning (den enda slags "bedömning" jag varit på) var: "kan du ta ut piercingen?" och "några frågor?".
Det är tydligen väldigt olika. Jag hade ju redan skickat in en bedömning till dem och var godkänd enligt deras kriterier, och mitt eget landsting. Jag antar att de tar för givet att man vet vad man vill och att man är tillräckligt påläst för att fatta det beslutet själv. var själv beredd på att få tjata och be om en op och hade t om ett litet försvarstal.
Skickat in en hälsodeklaration menade jag...inte bedömning. *förvirrad* Den hade kirurgen tittat på och godkänt mig.
Odi et Amo - Det beror helt och hållet på vilket sjukhus du ska opas på och hur mycket du väger. Har du inte fått några direktiv alls så kan du ringa och fråga sjukhuset.