-
-
Tack Maddisen!
Lillabus - Men jag ska ju inte opereras förrän om två veckor. Hur kan man vara så nervös inför idag då det bara är provtagning och möten? Helt ologiskt. -
Ullis - Ja det är säkert det... Mina papper har kommit bort, min betalningsförbindelse blev aldrig skickad och de har inte en susning om vem jag är. Platt fall Tåget är iallafall en kvart försenat...ingen bra början.
-
25 minuter försenat nu...är det ett tecken?
-
Hahaha! Jo jag ska tänka positivt nu! Jag år glad för...hmm...att jag blev påmind om varför jag älskar min gamla bil så mycket! (35 minuter nu)
-
Isis - Det var nog mig du menade. Jag hade det otroligt bra! Jättetrevlig personal, härliga människor som var där i samma syfte som mig, mysigt sjukhus! Jag är helt trygg och nöjd med mitt val! Längtar efter den 26:e nu bara!
-
Oj...här händer det grejer. Tycker också att vi ska återgå till trådens ämne och vi är alla iallafall överens om att Anne borde få hjälp! Sen är det ju upp till henne vilken hjälp hon vill ta emot.
-
Vi håller tummarna för dig!Maddisen80 skrev 2011-04-14 21:20:13 följande:Hej precis instämmer i det du skriver.
Jag längtar till 2 maj för ska få träffa läkaren på överviktsenheten sista mötet så jag ska be henne skriva en remiss till magsäckoperation förut var de 2 manliga läkare men nu ska jag träffa en annan. -
Vad som är rätt och fel kan ni bara avgöra själva....avslut är jobbigt, oavsett om man skiljs som vänner eller inte. Hoppas det känns bättre snart.zookie skrev 2011-04-14 21:53:19 följande:Idag flytta jag mina saker hem till mig..exet hjälpte till fan vad jobbigt det är att jag fortfarnde tycker om honom börja gråta så in i helvete och ännu en gång börja jag tänka på lösningar ...vad är rätt och fel egentligen?
-
Vad duktig du är! Har du mätt dig från början så kolla skillnaden där istället, då ser du säkert det.Uller skrev 2011-04-15 12:12:09 följande:Nu har jag gått ner 16.2 kg på 2 månader. Känns superbra, men har svårt att se på mig själv att jag minskat i vikt. Självklart känns det på kläder men tycker fortfarande jag ser likadan ut i spegeln som för 2 månader sedan.
Har själv gått ner 3,2 kg första veckan på pulver, känns jättebra!