-
Nu är jag hemma igen! Har slängt ut frågan, får se vad de säger!MizzPiggy skrev 2011-04-20 19:05:20 följande:Silveremma: jättegärna!
-
Sockerdocka, det är bedömningsmötet, sen tror jag att du måste åberopa vårdgarantin en gång till för operation. Men alla kan inte hålla vårdgarantin, Landskrona hade ett års väntetid även om man gjorde det. Har du kollat så att de kan hålla den?
-
Glad påsk! Njuter av en modifast chokladpudding, påsken till ära!littlemisstrouble skrev 2011-04-22 19:30:32 följande:GLAD PÅSK till alla här i GBP tråden
-
Tack för era tankar!! Är lite känslosam just nu, har skickat lite sms till ett par stycken som betyder extra mycket för mig och berättat hur viktiga de är för mig. Är i Hbg nu och väntar på nästa tåg, är i Kungsbacka runt fem sen blir det lite mys med syskonbarnen. Blir nog mycket känslor ikväll också.
Tulebo - Om du har tid och lust (och om det går) så får du gärna titta inom och säga hej, om jag inte är för groggy! Hade gärna velat ge dig en peppande kram och så kan jag förhoppningsvis berätta att det inte var så farligt. -
Tack! Kan inte fatta att det är min tur nu! Har varit så avundsjuk på alla som opererats hela tiden som jag hängt här... Men jag är inte nervös än, förstår inte varför! Huvudet kanske har ställt in sig på att det inte blir någon operation, något kommer hända imorgon som gör att jag får åka hem utan op. Blä... Har tagit min första dusch med svamparna vi fick på inskrivningen iallafall! Om en timme är det dags för en dusch till och sen sista imorgon bitti! Piercing och mina ringar ligger i plånboken, de ska på så fort som möjligt imorgon.
-
Tack!sockerdocka skrev 2011-04-25 20:07:05 följande:Lycka till SilverEmma! Ska tänka på dej! Kram!!!
-
Hahaha! Tack så mycket!
-
Klart det kommer gå bra! Kommer bli skitsnopen om jag skulle ligga där och dö!
Kram på dig! -
Sankte Per? Jag tycker det verkar roligare på det andra stället! Men det är jag nog för snäll för tror jag... Sövningen ser jag fram emot...vaknade lite tidigare än planerat pga en katt som fick för sig att kolla in pianot, så jag behöver en powernap senare.
-
Tack Annicka!