Inlägg från: Annicka |Visa alla inlägg
  • Annicka

Gastric Bypass (GBP)

SilverEmma skrev 2011-02-17 14:47:50 följande:
    Ville bara berätta att min hälsodeklaration blev godkänd av Carlanderska! Kommer få tiderna för bedömning och operation inom ett par veckor och är antagligen opererad innan sommaren!!

*jättesketaglad*
    Vad roligt!Glad
  • Annicka
    Sannalouise87 skrev 2011-02-17 15:12:02 följande:
    Har också blivit godkänd för operation på Carlanderska!!! Väntar spännt på att dom ska höra av sig med tid! Antingen blir det i juni/juli eller precis efter sommaren, då dom har sommarstängt i 4 veckor!

Lovely! I'm soooo happy!
    Vad roligt!Glad
  • Annicka
    Mary Jo skrev 2011-02-19 20:24:37 följande:
    Imorgon åker jag till stockholm och på måndag efter lunch rullas jag in på operation! Spännande! Men nu börjar det bli lite nervöst..
    Lycka till!

Kram Annicka
  • Annicka
    Mary Jo skrev 2011-02-22 08:44:16 följande:
    Nu är jag opererad! Känner mig lite öm men allt har gått bra!
    Välkommen till andra sidan och skönt att höra att allt har gått bra!

Kram Annicka
  • Annicka
    Anne B M skrev 2011-02-25 07:42:51 följande:
    Var på Ersta igår igen, gjorde en akut datortomografi, hoppas innerligt få svar på den idag.
    Ja det får vi hoppas att du får!

Kram Annicka
  • Annicka
    Anne B M skrev 2011-02-28 15:14:14 följande:

Min om-operation misslyckades. Maten kommer fortfarande inte ner dit den ska, och ont har jag för att min kropp försöker tänja ut passagen av sig själv. Ytterligare en operation att vänta, men först en gastroskopi på onsdag.

ORKAR PÅ RIKTIGT INTE MER NU *Gråter*

Vad jobbigt du har det skickar en massa tröst kramar till dig vännen!Hjärta

Kram Annicka
  • Annicka
    PetraD skrev 2011-02-28 22:22:28 följande:

jag fick papper hem att ska gå och ta prover i samband med min ettårskontroll...
    som den ska ske på telefon...
    har ni haft er ettårskontroll över telefon eller har ni varit på sjukhuset??
    beror kanske på att de har mycket eller så är det för att jag har ca 1½ timmes resa till sjukhuset.. men vill nog helst åka dit...

Jag åkte upp till Sophiahemmet på min 1års kontroll och allt var bra och jag ska dit om ett år igen.

Lycka till!

Kram Annicka
  • Annicka
    PetraD skrev 2011-03-01 19:05:54 följande:
    sorry om glömt, men var är det du bor någonstans??
    jag har ca 3tim med tåg till sthlm, så blir ju värnamo jag får åka till isåfall.
    skönt att allt gick bra på din kontroll
    tack
    Jag bor i Göteborg!
  • Annicka
    Maddisen80 skrev 2011-03-04 11:31:47 följande:
    Jo de är rätt bra ,men jag har tjatat på operation men ingen läkare vill skriva remiss men jag ska försöka med överviktsenheten och fråga ssk där om hon kan prata med läkaren.
    Skriv en egenremiss!
  • Annicka
    littlemisstrouble skrev 2011-03-04 12:25:53 följande:

Hur lång tid tar det igentligen innan komplikationer upptäcks? man blir ju hemskickad från sophiahemmet dagen efter funderar jag på.

Jag låg två dagar på sophiahemmet innan dom ändrade till en dag bara och jag gjorde min op den 20/1-10

Lycka till!
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)