strössel skrev 2011-03-11 11:37:41 följande:
Hur mår ni idag tjejer ? Jag har gått in i v 9 idag mår illa kräktes upp hela frukosten, det var några dagar sen jag kräktes har mått illa men lyckats behålla maten. Är helt orkeslös idag trött och drömmer helskumma drömmar
fattar inte vad jag får allt i från.
Ringde min läkare för jag ville göra ett vul till men fick inget dom sa att om jag inte har blödningar eller ont i magen så är det ingen ide. Att jag ska tänka positivt jag gör ju det men man är ju orolig och man vill ju så gärna se sin lille där inne. Så nu får jag vänta på ul i v 12 som dom ska göra på mvc. Tror inte jag får det på inskrivningen i mitten på v 10 för jag ska dit en tisdag och jag vet att läkaren bara är där på måndagar. Kanske v 11 om jag har tur.
Stackare! Illamåendet verkar inget kul. Jag har lyckligtvis inte det, men däremot illaluktande gaser.
Kniper jag kvar gaserna i magen, så får jag räkna med riktig magont. Så jag hela tiden måste försöka hitta bra tillfällen och ställen att släppa ut om jag är ute och shoppar eller annat! Det är pinsamt nog!
Känner igen det där med drömmarna! Jag drömde i natt om blå människor med gigantiska vårtor på hela kroppen!
VUL på alla på din MVC? Inte visste jag att MVC gjorde ultraljud...
Har trott att sjukhus (kvinnoklinik med avdelningar) som gör det.