Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Mina ömmar fortfarande men det kommer och går. Vissa dagar känner jag inte mycket alls, vissa dagar gör dom jätteont. Är i v.11 nu.
Mina ömmar fortfarande men det kommer och går. Vissa dagar känner jag inte mycket alls, vissa dagar gör dom jätteont. Är i v.11 nu.
Loppan: jag vet faktiskt inte. Känns inte som magsjuka men jag har hållit mig borta från folk för säkerhetsskull. Skulle egentligen arbetat idag då vi hade frivillig arbetslördag men jag hoppade över det. Hur vet man egentligen skillnad?
Låter trevligt med sex-drömmar, hade jag gärna haft med då vi inte sexat sen innan ET..
Jag drömmer massor men jag drömmer ofta mardrömmar istället. Kan handla om allt möjligt och oftast vaknar jag kallsvettig men efter en minut är drömmer borta ur minnet. Vet att jag drömde mycket mardrömmar när jag väntade sonen med..
Det dumma är ju att man sover ännu sämre och man är ju som sagt supertrött nu för tiden..
Ok, hoppas du mår bättre nu. Skönt ändå att vara sjukskriven nu i början av graviditeten när du ändå mår så illa. Jag tycker oxå tiden går långsamt, är i v11 nu, går in i v 12 på torsdag. Sen i slutet när man ser tillbaka på den här tiden kommer man säkert tycka att det gått superfort
Hej tjejer
Idag hände det något hemskt! En av mina kollegor på jobbet med BF två dagar från mig var på UL i morse, men bebisen hade slutat växa Känns så sorgligt och jag lider verkligen med henne och hennes familj.
Vi som har babblat om våra graviditeter var och varannan dag och pratat om den kommande mammaledigheten... Känns så sorgligt
Hon har fått en ny tid nästa vecka så jag hoppas verkligen det var någon klant som gjorde ultraljudet och sett fel. Vi har ju bara kommit till vecka 11 så bebisen är ju fortfarande rätt liten, hoppas dom sett fel!
Jag fick lite småpanik nu och insåg att jag inte kunde vänta till 12 april på UL så jag ringde Mamma Mia på CA nu och fick en tid redan imorgon bitti.
Så UL imorgon kl 8:30