Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Hur ofta går ni till bm ? Hittills går jag med 4 veckors mellanrum.
Shibby: Jag är bara i v 31 och min bebis hade huvudet uppåt sist jag var hos bm och mitt Sf mått var mindre den här gången men det var oxå en annan bm och som jag förstått mäter alla olika. Så jag ligger lite under kurvan ska till bm den 24/8 igen, annars har jag tyvärr ingen erfarenhet av sånt. Hoppas SF måttet har ändrats till tisdag kram.
Ego: Idag satt jag och kikade på emmaljungas barnvagnar 2012 och fastnade för en pp black så vi for in och fick byta vagn som vi lagt handpenning på till den här istället. Nu är jag helnöjd
www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/City_Cross-23.html
Den är längst ner 21239 PP Black i citycross + citykorg
Ser att ni pratar om bh jag har oxå stora problem , provade på Lindex men dom var som sagt väldigt små kan jag inte ha. Vi har Twilfit har dom amningsbh ?
Shibby: Ja det är nog svårt att se och känna själv, jag inbillar mig hela tiden att magen inte växer nåt för det känns så. Jag gjorde ett TUL men har inte fått nån tid till nästa TUL ska fråga om det på onsdag.
Shibby: Hur gick det idag när dom mätte magen ?
Loppanlängtan: Vilken fin magbild på dig jag tycker jag har slarvat på den fronten med att ta magbilder men jag försöker att ta en i veckan men så lätt att glömma bort. Ska försöka ta en idag och lägga upp !