• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Loppanlängtan: Alla andra får beviljat på mitt jobb så det vore konstigt om jag blir nekad tycker jag, jag borde få svar nästa vecka för då har det gått 4 veckor. Förstår att det känns skönt att få veta det innan semestern, jag har ansökt från och med den 22 augusti.

Beso: Vad skönt att det flyter håller tummarna att det håller i sig Skrattande

• strössel

Shibby: Det är ett väldigt tungt och stressigt  jobb, ska kika på nytt jobb under mammaledigheten för jag känner att jag har gjort mitt på det jobbet vill testa nåt annat. Får hoppas 6 veckor går snabbt Skrattande

• strössel

Idag damp brevet ner i brevlådan fick beviljad graviditetspenning från och med den 22 aug - 10 oktober sen har jag semester fram tills jag får bebis Skrattande

Hoppas ni mår bra tjejer , jag gjorde ctg i går i 40 minuter pga att jag känner väldigt lite sparkar men allt är som det ska med bebis så inga fel. Får nog acceptera att jag har en väldigt lugn bebis i magen och att moderkakan i framvägg dämpar väldigt mycket. Och dom verkar gilla mig på förlossningen dom sa att jag får komma när jag vill och kolla bebisen för att känna mig trygg, jag hade ev urinvägsinfektion dom skulle skicka det på odling isåfall skulle jag få pencilin för annars kunde det sätta i gång en förlossning och det ville dom inte och inte jag heller.

• strössel
    Toppenloppan skrev 2011-07-28 10:27:00 följande:
    Skönt att allt var bra Strössel men förstår din oro! Min lilla tös kändes lugnare för några dagar sedan, jag kände henne böka men inte de där hårda kickarna. Blev riktigt orolig. Igår fick hon fart igen, jag tror hon legat med ryggen utåt och sparkat in mot min insida. Nu har hon vänt sig och sparkarna får ibland hela magen att bölja!
    Ja man vill ju känna dom hela tiden, jag tycker det är rätt jobbigt för man vet inte om allt är bra eller inte lugn eller nåt fel när ska man åka in ? Så dom sa på förlossningen lika bra att jag åker in ofta än en gång för lite ifall det skulle ha hänt nåt. Men när den blir större så tror jag att jag kommer känna mer för då blir det trångare där inne.

Bra att du känner din flicka igen , mysigt att se magen röra sig Flört
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-07-29 19:19:05 följande:
    Trevlig helg till dig med!

Här gick vi in i v.31 igår  Längtar tills hösten....
    Härligt shibby längtar med till hösten hoppas det går undan nu Flört och grattis till v 31 !
  • strössel

Grattis till er alla som har gått in i nya veckor, går in i v 30 i morgon fredag. Jag har börjat få ont i ryggen och är väldigt trött och har börjat läcka från brösten men annars mår jag bra iallafall. Bebisrummet är färdigt och allt är inhandlat så jag är lite rastlös på dagarna Flört

• strössel

Kenai: Vi köpte täcket rätt start exklusive på Baby proffsen och kudde till säng och vagn från minimundus. Oftast är det så att om du köper täcke tex på ikea så passar oftast bara deras påslakan osv. Alla påslakan på babyproffsen passar till rätt start sortimentet och sen hittade jag en sida www.sovtex.se som passade till täcket och kuddarna jag har köpt.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !