• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Beso: Ingen aning faktiskt vi var i Ullared och tänkte köpa billiga påslakan set men inga av dom passade vårat täcke eller kudde. Fick köpa påslakan för 400 kr st rätt dyrt tycker jag.

• strössel

Shibby: Jag har bara täcket från rätt start men inte kudden, så det felar. Passar täcket så passar inte örngottet passar kudden så passar inte täcket osv tyvärr. Men hade tur att hitta två som passade jag har en kudde från 0-6 månader sen ska jag köpa en ny kudde som matchar bättre. Men det räcker min ska inte sova med täcke utan det ska jag ha på golvet eller i soffan för man ska ju inte ha täcke till bebis pga kvävningsrisken.

• strössel

Shibby; Vi har köpt en Emmaljunga/Babyproffsen Limited Edition citycross och citykorg en 2011, min man ska hämta den när han hämtar bilstolen för jag vill inte plocka ut den nu för den kostar 9000 kr ifall det skulle hända nåt.

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-08-06 19:20:18 följande:
    Vi hade en Emmaljunga sist, det är väldigt bra kvalite på deras vagnar. Vilken färg/färger har ni valt?
    Vi valde jeansblack på både sittdelen och liggdelen och i och med att det är limited editon så är det mer detaljer på dom mer skinndetaljer remmar dragkedjor ink skötväska och paraply. Det vi även fastnade för var att det är två dragkedjor på sufletten både på ligg och sittdelen med ett nät under så det blir lite svalare.

Har du nån bild på din vagn ? Har du säkert visat men glömt bort Skrattande
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-08-06 19:37:05 följande:
    Jag gillar att den har stora hjul, hoppas det ska gå bra i snön

Tänk Strössel! Nu är det inte länge kvar tills vi får inviga våra fina vagnar! Lääääängtar
    Längtar med vill det ska bli oktober redan nu Flört och jag vet inte vad det blir heller så det är jag supernyfiken på om det blir en flicka eller en pojke.
  • strössel

Kenai: Har tänkt lite på smärtlindring men jag ska försöka klara mig på lustgas kvaddlar har jag oxå hört göra skitont och epidural är jag tveksam till, men som sagt allt kan säkert ändras när man väl är vid förlossningen och har skitont Skrattande men bada vill jag oxå göra.

Går in i v 31 idag är det nån som har haft som värk i underlivet ? Har det inte hela tiden men det kommer och går vad kan det vara ?

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !