• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Shibby: Jag hittade kanske 3 filtar bara det ville jag köpa fler det blev bara en med tummen på, badbalja med ställning fanns. En kompis köper sina tvättlappar i Ullared 200 st för 20 kr minns jag rätt ? Såg en kundvagn och hon hade såna i hela vagnen och dom skulle tydligen vara super. Amningspump såg jag dom hade för 119 kr, jag hoppas dom fyller på med mer babysaker till sommaren Skrattande 

• strössel

Var på info möte igår på försäkringskassan , det var mycket info på kort tid är alldeles snurrig i huvudet nu Skrattande men jag tror man lär sig med tiden när man väl ska sitta där och välja sina dagar osv.

Hoppas ni alla har det bra !

• strössel

Loppanlängtan: Gillade din sista mening då jag inte känner så mycket har livmodern i framvägg, gick in i v 23 idag grattis till barnvagnsköp vad blev det för fint ?

• strössel
    DreamBear skrev 2011-06-17 11:21:26 följande:
    Här har också köpts en barnvagn. En svart Emmaljunga Edge Duo -09. Fick tag på den på Blocket för bara 3000:- så vi slog till direkt. Känns dock väldigt overkligt att ha en vagn i huset, har fortfarande inte fattat att jag har en bebis i magen. Så det känns lite som, varför står det en vagn här?
    Kul med barnvagns köp , jag tror vi alla har köpt en barnvagn här i tråden nu. Min står dock kvar i butiken tills bebisen har kommit ut. Men det är så skönt att ha bockat av lite på inköpslistan Skrattande
  • strössel

Beso: Jag har otroligt ont i fötterna när jag har gått länge eller stått , hemskt gör skitont. Det andra har jag ingen aning om, ring och kolla med försäkringskassan dom borde veta vad som gäller vid behovsanställning. Eller släng ut frågan här på familjeliv säkert alltid nån som vet.

Jag har sökt graviditetspenning från och med den 22 aug.

• strössel

Varit och lyssnat på bebisens hjärtljud idag dom låg mellan 137-144 vilket var väldigt bra enligt bm, fick en rundtur på förlossningsavdelningen och fick sitta och vänta i ett förlossningsrum längtar så nu tills det är dags Skrattande

• strössel

Shibby: Vi var på Eksjö förlossning där vi kommer åka när det är dags för oss i oktober Skrattande

Beso: Håller med Shibby man kan inte äga namn så vill du ha nåt namn som en kompis har så skit i det, så tänker jag. Nu har de flesta redan fått barn av mina vänner och jag känner varför skulle jag få ta namn som ingen annan har bara för att jag får barn sist. Vi har bestämt oss för ett flick och ett pojk namn och jag tänker inte ändra mig Flört Här blir det Emma eller Liam !

• strössel

mariaa: Vad kul att du har börjar känna bebis, jag har oxå börjar känna bebis lite varje dag det är så mysigt.
    Jag har handlat vagn och saker försöker handla lite åt gången med tanke på att det är ett tag kvar, köpte lite kläder nu på rean i stl 56,62,68 blir mer kläder sen när bebisen har kikat ut.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !