Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Shibby: Vad roligt och grattis till en liten flicka, jag vill med veta men hon sa vid kub när jag frågade att dom inte berättar men jag kommer ändå fråga en gång till.
Shibby: Vad roligt och grattis till en liten flicka, jag vill med veta men hon sa vid kub när jag frågade att dom inte berättar men jag kommer ändå fråga en gång till.
Loppanlängtan: Jag ska göra RUL den 26 maj två dagar efter dig, i vilken vecka gör du ditt RUL i ? Jag kommer vara i v 19 (18+6) är jättenervös inför det med. Och skönt att du är bättre kram !
Majsanna: Klart vi tänker på er , vi som har funnits här för varandra i så många veckor. Kikar in på din blogg varje vecka och det kommer jag fortsätta med kram.
Kenai: Jag har oxå moderkakan i framkant och då sa läkaren att det kan ta ett tag innan man känner några sparkar, hoppas du känner sparkar snart.
Beso: Då är vi tre stycken som gör RUL nästa vecka jag ser fram emot det , känns som om man har väntat väldigt länge på det.
Går in i v 19 idag
Nån som vill lägga in lite magbilder ? Jag tycker sånt är jättekul
Min mage fotas annars regelbundet men nu har jag varit så sjuk...har ingen nyare bild....ska be maken fota i helgen