• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Shibby: Jag har oxå köpt vagn idag lagt handpenning så nu är det fixat,  det blev en Emmaljunga city cross och citykorg limited edition inkl skötväska och parasoll för 8995 kr. Känns så skönt att ha det färdigt ännu en sak att bocka av från listan. Och det fanns en sån kvar så det är tur vi var ute nu och kollade annars hade nog de flesta färgerna varit slut tyvärr.

• strössel

Hur går det tjejer ?

Datorn lockar inte så mycket när det är fint väder ute Skrattande och snart semester för de flesta. Tiden går så mycket snabbare när man har fullt upp och gör annat , det gillar jag !

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-06-06 12:45:04 följande:
    Här går det bara bra Vädret, utelivet och varma kvällar på altanen lockar mer än FL just nu ja Har några veckor kvar till semester sen men den som väntar på något gott

hur går det för dig?
    Jag har börjat kräkas igen och mår väldigt illa , känner mig ofta svimfärdig och yr men annars är allt bra. Vill komma till dom där veckorna där man mår jättebra och kan njuta fullt ut, när jag mår så pass dåligt har jag ingen ork till nånting och det är lite tråkigt. Tycker lite synd om min man just nu för jag känner mig så tråkig, svårt för han att riktig förstå hur dåligt man mår.
  • strössel

Loppanlängtan:
    Vad kul att du känner din lilla flicka det kommer nog öka snart med mer och mer för varje dag som går. Jag känner inte så mycket alls, jag kände ju lite i två veckor sen efter rul så kände jag ingenting och började må konstigt så min man ville vi skulle åka in och kolla. Dom gjorde en stor koll på mig kollade livmodertappen som var jättebra i storlek och var stängd osv och bebisen mådde toppen och allt var som det skulle, gjorde både vul/ul i lördags. Och hon trodde det skulle ta ett tag innan jag kunde känna bebisen igen, för tydligen kan dom flytta på sig så man känner mindre men jag skulle inte oroa mig.

Nån som shoppat nåt mer till bebisen ?

• strössel

Beso: Vad roligt att ha shoppat en hel del ju Skrattande jag har bara köpt en barnvagn och lite kläder. Tänkte passa på att shoppa när min man har semester i slutet av juli, men ändå ha lite span på vad vi vill köpa.

• strössel

Beso: Jag hade tänkt att åka till Ullared i v 34 men jag har tänkt om att jag ska nog åka tidigare för man vet ju aldrig om man får barnet för tidigt eller om man orkar då. Så där kommer det shoppas en hel del om det finns mycket fina saker och möblerna får bli på ikea. Jag spanar lite blockat och tradera och har lagt lite bud men förlorar bara Skrattande

Loppanlängtan: Mysigt att lyssna på bebis Flört vad kul att flytta jag älskar att flytta men det gör inte min pappa som får tapetsera alla mina lägenheter Skrattande

• strössel

mariaa02: Jag känner inte heller så mycket från bebisen, läkaren trodde jag skulle börja känna det framåt v 24-25 har moderkakan i framkant. Jag har kännt innan och fick till svar att bebisen kan flytta på sig lite som gör att man känner mindre. Så jag var jätteorolig men nu när jag har pratat med läkaren så är jag inte orolig, men häromdaqen så kände jag ett jättetryck på högra sidan och kände så var det som en stor bula på högra sidan och sen försvann bulan kan varit bebisen Skrattande

Shibby: Var det du som hade varit i Ullared ? Jag var i går och jag blev besviken att dom hade så lite baby saker, knappt inga kläder i storlek 50-62 och inte så mycket på baby avdelningen heller.

• strössel

Shibby: Jag hade planerat stort att åka ner dit i augusti och shoppa järnet men det går inte nu med tankte på hur lite dom hade. Blir en sväng i aug och köpa lite skedar och nappar badbalja osv. Jag fick ett babygym av mamma och pappa den med råttan på Skrattande och så köpte jag babysittern och så öppnade jag den igår för att kolla att den var hel osv och så var det inte nallar på den. Men det var det på både den svarta och den röd/svarta tror du att man skulle köpa till nallarna ? Det borde ha stått tycker man för jag vill ha nallar Flört jag köpte lite tummen saker och det tycker jag inte var så billigt babycape 90 kr och dregel haklapp kostade 25 kr men vanliga utan tummen tryck kostade 10 kr och en tummen filt 80 kr. 

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !