-
Jag försöker ha koll på allt , men allt är så nytt så det är mycket att lära sig =)Shibby 78 skrev 2011-05-25 15:09:37 följande:Ok, dom villkoren hade jag inte på mitt förra jobb så det var aldrig aktuellt för mig, men vad bra att du vet att du ska visa det då
-
Det gick jättebra på mitt RUL idag var jättenervös men allt stämde med mått och dylikt är så glad, firade med att köpa mina första bebiskläder som var på rea !
-
Det tror jag man kan göra lite varsom, närmast som vi har är Linköping och Göteborg. Testa och sök på det på nätet så dyker det kanske upp nåt eller lägg in ett inlägg så vet nog massor det.mariaa02 skrev 2011-05-26 12:21:46 följande:tyckte jag läste att man kan göra ultraljud i 3d? verkar ju häftigt ,vart gör man sånt & vad kostar det?
-
Såg er fina annons massa kramar , vi finns alltid här om du vill prata förstår att du inte orkar läsa allt som skrivs i trådarna nu det hade ingen orkat som har gått igenom det ni går igenom. Tänker massor på er kram !majsanna skrev 2011-05-26 08:28:05 följande:Kikar in huvudet och säger hej!
Idag ska vi till blomaffären och beställa blommor till Dutts kista och sedan ska vi på samtal hos kuratorn.
Jag har inte uppdaterat mig vad som hänt i tråden och jag hoppas att allt är bra med er. -
Loppanlängtan: Tack jag är så glad att det såg bra ut, det är kul att handla lite men jag ska lugna mig lite och handla lite åt gången. Vi köpte en ljusblå dress vi vet inte vad det blir och det får passa både flicka och pojk här =) jag ska göra ett tillväxt ultraljud om 5 veckor pga av att jag äter trombyl. Men den har varit i rätt storlek hela tiden så jag är inte orolig att den ska stanna på växten. Ha så kul när ni kikar på vagn !
-
Hur lång var eran bebis vid RUL och vad uppskattades vikten till ?
Min var 23 cm lång och vikten uppskattades till ca 280 g.
-
Ja det är väldigt tyst här inne, vad skönt att du börjar må bättre Vad roligt att du har valt en vagn här blir det en Emmaljunga citykorg och citycross, vi har inte beställt den än heller det blir om några veckor dock innan Emmaljunga tar semester i 4 veckor.Toppenloppan skrev 2011-05-30 17:37:13 följande:Så TYST här är!
Jag kryar långsamt på mig, magen växer nog lite och vikten har äntligen ökat efter sjukeländet
Har bestämt oss för en Teutonia Spirit S3 men inte beställt den ännu. Den var lättkörd, flexibel, blir LITEN ihopfälld och liggdelen var väldigt enkel att "klicka på".
Har fallit dit och köpt en sk "angelsound" på Tradera idag, känner fortarande inget säkert från magen så nu vll jag kunna lyssna!
Hoppas ni andra mår bra?!!!
Vill oxå ha en angelsound men min bm avrådde mig att köpa en sån eftersom jag är så pass orolig hela tiden och hon sa att en sån skulle stressa ihjäl mig, så jag får vänta tills bm börjar lyssna
Annars mår jag bra iallafall väldigt trött bara men annars toppen, känner bebisen lite då och då på kvällarna men inte mycket än. -
Vad kul med barnvagnsköp , åhh vad jag hade provkört den om jag hade haft en vagn hemma då kommer vi ha samma märke och modell. Tycker verkligen ni ska vara supernöjda låter hur bra som helst !besony skrev 2011-05-30 19:03:07 följande:Kul att ni diskuterar barnvagn. Vi hittade vår barnvagn på blocket och slog till i helgen. Den finns nu hemma, jag går ibland förbi den och drar lite och fattar fortfarande inte att det ska komma en liten till oss i oktober.
Det är en Emmaljunga City Cross med både liggdel och sittdel. Fick med oss ett bäddset och lite diverse tillbehör till vagnen som följde med från förra ägarna, en leksakratt till sittdelen och en ståbräda. Även en brukansvisning och kvitton från affären som de förra ägarna köpt ifrån. Kändes seriöst och själva vagnen är från 2007, så vi är helnöjda! -
Texten och bilderna var så fina, det gör så ont och man blir så ledsen att ni har fått uppleva nåt sånt här. Vi finns kvar här i tråden kom tillbaks när du känner att du orkar, tänker på er massor massa kramar !majsanna skrev 2011-05-31 22:05:52 följande:Idag har vi haft begravning för Dutt. Text och bilder finns på bloggen.
Hoppas att allt är bra med er. Jag har inte klarat av att läsa i tråden. DEt gör för ont. -
Kenai: Jag känner inte så mycket heller igår kväll kände jag två starka buffar för första gången, hoppas jag får känna det igen det var mysigt. Hur ofta går du till bm ? Jag ska dit nästa gång i v 25 första veckan i juli.