• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

DreamBear skrev 2011-05-20 12:00:37 följande:
    Att lägga kudden under lakanet låter ju som en smart lösning.

Andningslarm har vi funderat på, men jag vet inte. De kostar ju ganska mycket. Speciellt om man vill ha ett bra märke gissar jag. Men samtidigt så är det ju värt varenda krona om något skulle hända. Och jag har läst här på FL om de som haft andningslarm som räddat livet på deras barn.
    Jag såg ett andningslarm för ca 1600 kr men som sagt skulle det hända något så är det värt varenda krona, om andningslarmet går och barnet andas dåligt hur gör man för att försöka få igång barnet ? Eller ska man ringa 112 direkt ? och försöka under tiden ?
  • strössel

Kenai:

Jag ska ta upp det på träffarna som mvc anordnar så får dom berätta och visa och det tror jag att hela gruppen vill veta. Det jag fasar för det är om man är som sagt ensam lättare om man är två, ifall nån får panik vilket inte är så bra i en sån situation. Är det väldigt vanligt att dom slutar att andas tror du ?

• strössel

Shibby: Tänkte som du lätt att flytta med när den även sover i vagnen eller i bilbarnstolen i bilen. Och skulle den fellarma nån gång så gör det inget hellre det då vet man att den funkar.

Kenai: Men läst många som köpt det som du länkade till oxå och varit supernöjda med det oxå, så båda är bra tror jag.

• strössel
    besony skrev 2011-05-20 22:59:48 följande:
    Va? Ser ni inte min bild? :)
    Inte jag iallafall alldeles vitt och till vänster längst upp ett litet rött kryss.
  • strössel

Beso: Nu ser jag bilderna kul med lite magbilder i tråden Skrattande

Shibby: Tycker jag lägg in en bild du med Flört

Behöver inte bara vara magbilder kan var allt möjligt ni vill visa inköp mm !

• strössel
    mariaa02 skrev 2011-05-23 20:02:16 följande:
    tack! ja nu börjar den synas =) är den någon annan än mig som ena stunden tycker den är jättestor & senare så tycker man den är mindreObestämd?
    Här är en till som tycker det, säger alltid till min man den har krymt då säger han alltid nej den ser lika dan ut. Kan det bero på om man har ätit eller så att den sväller upp en aning och sen blir mindre eller så inbillar man sig det.
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !