• Toppenloppan

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Ingen slempropp här inte! Tänk alla dessa hundratals gången man granskat toapapper och trosor och varit livrädd att se blodstrimmor, nu skulle det plötsligt betyda något annat Jo, jag vet att inte alla slemproppar har blod i sig men slem och flytningar har ju inte varit lika laddat....

2011 ska bli ett bättre år!
  • Toppenloppan

Kenai; Tycker det låter lovande! Jag har lust att städa mest hela tiden men dels är här egentligen rent och dels klarar mina fogar inte dammsugning. Önskar att jag fick gå loss rejält!

• Toppenloppan

Min bebis bryter mot trenden och är vildare sista veckorna än hon varit tidigare! Samtidigt är det ganska ofta som jag oxå mer känner hur hon sträcker på sig, än regelrätta sparkar!

Snart flickor är de ute alla bebisarna och vi får nojja över nysningar och magknip istället!

• Toppenloppan

Jag hoppas du har rätt ang Strössel och att hennes frånvaro inte beror på något annat!!!

• Toppenloppan

Drömde att slemproppen gick inatt men ännu verkar det inte vara en sanndröm 10 dagar kvar till BF!

• Toppenloppan
    Kenai:
    BRA att bebis vaknade!!! Förstår PRECIS din oro, nu vill man helst ha koll på dem utanför kroppen. Vet inte om ni andra liksom jag läst bla här på FL om felaktig info från BM, olika gravidsidor osv. Man SKA känna dem lika mycket nu på slutet som tidigare, det står alltså FEL på massa ställen Otäckt att det varit så....

Strössel:
    Vad skönt att renoveringen hann bli klar innan bebisen kom!

Beso:
    Avundas dig din sömn!! Sover själv allt sämre och kissar för katten HELA tiden. Ingen urinvägsinfektion men trångt vid blåsan....somnar ofta som bäst vid 5 när maken gått upp och jag kan ta även hans kuddar. 6 kuddar är bäst

Shibby:
    Svarade dig i andra tråden men säger även här grattis till att fått prata med någon vettig!
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !