• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Loppanlängtan: Nej jag drömmer inga sexdrömmar men jag drömmer väldigt mycket om allt  Skrattande Jag har varit ihop både med min chef och min mans bästa vän i drömmarna Flört 

• strössel
    Toppenloppan skrev 2011-03-13 11:17:44 följande:
    hahaha HA!!!!!! Gud så roligt! Tydligen skrek jag rakt ut häromnatten " men jag måste ju få fisa!!" Min man har det nog ganska roligt just nu!!!
    Haha dom får stå ut med mycket våra män Skrattande
  • strössel

Shibby: Jag sover med dåligt, jag brukar sova på magen men har inte kunnat det sen FET dagen och nu sover jag på sidan jätteobehagligt men ibland är jag så trött så jag somnar när jag ligger på ryggen och det har aldrig hänt i hela mitt liv. Men som sagt man är trött hela tiden. I går somnade jag runt 22 och har varit uppe två gånger i natt och kissat och fick ett sms vid 9 och då var jag som en zombie hur trött som helst. Nu sitter jag och gäspar hela tiden.

• strössel

Ställde mig på vågen och har gått upp 5 kg fick världens chock. Hur mycket har ni gått upp ? Har iofs bytt från lchf till vanlig mat kan nog bidra med några kilo. Jag vill inte gå upp alldeles för mycket kommer nog få skäll på mvc vid inskrivningen Flört

• strössel
    Toppenloppan skrev 2011-03-13 15:17:26 följande:
    Jag har gått upp 0,5 kg, fick magsjuka i v 6 och tappade något kilo där. Försöker äta morötter och frukt till mellanmål för att dämpa illamåendet, skönt om man slipper gå upp mer än de där "rekommenderade" 12 kg (är normslviktig). Min Mor var dock mycket smalare änbjag och gick upp 18 kg med mig, jättemycket på 70-talet Gissar att jag kommer gå upp över min önskan
    Ja här blir det att se över vad jag äter , blir alltid skit när man slutar med en diet det straffas sig alltid Rynkar på näsan så fort det blir bättre väder och mindre halt ska jag bege mig ut mer på promenader.
  • strössel

Skulle vara roligt om ni ville lägga in lite magbilder , shoppingbilder mm ju längre vi kommer in i graviditeten. Jag tycker sånt är jätteroligt Skrattande 

• strössel

Idag har jag en hemsk dag mår illa hela tiden och är jättetrött, har lite molande värk i magen till och från det gillar jag inte. Tror det är för att jag inte har ätit på ett tag, men är för trött för att orka stå och laga nåt. Går och småäter istället.

Hur mår ni andra idag ?

• strössel

Shibby: Jag är sjukskriven men inte pga graviditeten pga att jag gick in i väggen förra året jobbade långnätter och kvällar 6 dagar i veckan och det fixade inte jag. Vet inte när hon sätter tillbaks mig i arbete men är sjukskriven till sista april i dagsläget.

Beso: Vad härligt att gå in i v 10 , det gör jag på fredag och jag tycker inte att tiden går snabbt Skrattande skönt att proverna vad bra.

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-03-15 17:01:30 följande:
    Ok, hoppas du mår bättre nu. Skönt ändå att vara sjukskriven nu i början av graviditeten när du ändå mår så illa. Jag tycker oxå tiden går långsamt, är i v11 nu, går in i v 12 på torsdag. Sen i slutet när man ser tillbaka på den här tiden kommer man säkert tycka att det gått superfort
    Ja det tycker man säkert men just nu känns det inte som om tiden går snabbt, men om man tänker tillbaks till v 5 v 6 och fram tills nu så har det gått lite snabbt Skrattande
  • strössel
    besony skrev 2011-03-15 18:45:20 följande:
    strössel; Känslan för att det går snabbt resp. långsamt beror nog på om man gör en massa olika om dagarna eller inte så mycket alls. Det kan ju också påverka. Jag är i grunden arbetslös men arbetar timmar vid behov åt 3 olika arbetsgivare så jag kan i princip rusa iväg dit och dit varsomhelst. Sådant gör så att dagarna går i en rasande fart för mig. Känslan alltså....
    Ohh ja är man sysselsatt går tiden mycket snabbare Flört ibland önskar jag att jag hade fullt upp men oftast så mår jag så dåligt så jag är helt orkeslös. Och min man har bilen så det känns som om man inte kan ta sig nånstans. Men jag hoppas tiden går snabbt nu inför inskrivningen, ul och kubtestet !
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !