Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Loppanlängtan: Nej jag drömmer inga sexdrömmar men jag drömmer väldigt mycket om allt Jag har varit ihop både med min chef och min mans bästa vän i drömmarna
Loppanlängtan: Nej jag drömmer inga sexdrömmar men jag drömmer väldigt mycket om allt Jag har varit ihop både med min chef och min mans bästa vän i drömmarna
Shibby: Jag sover med dåligt, jag brukar sova på magen men har inte kunnat det sen FET dagen och nu sover jag på sidan jätteobehagligt men ibland är jag så trött så jag somnar när jag ligger på ryggen och det har aldrig hänt i hela mitt liv. Men som sagt man är trött hela tiden. I går somnade jag runt 22 och har varit uppe två gånger i natt och kissat och fick ett sms vid 9 och då var jag som en zombie hur trött som helst. Nu sitter jag och gäspar hela tiden.
Ställde mig på vågen och har gått upp 5 kg fick världens chock. Hur mycket har ni gått upp ? Har iofs bytt från lchf till vanlig mat kan nog bidra med några kilo. Jag vill inte gå upp alldeles för mycket kommer nog få skäll på mvc vid inskrivningen
Skulle vara roligt om ni ville lägga in lite magbilder , shoppingbilder mm ju längre vi kommer in i graviditeten. Jag tycker sånt är jätteroligt
Idag har jag en hemsk dag mår illa hela tiden och är jättetrött, har lite molande värk i magen till och från det gillar jag inte. Tror det är för att jag inte har ätit på ett tag, men är för trött för att orka stå och laga nåt. Går och småäter istället.
Hur mår ni andra idag ?
Shibby: Jag är sjukskriven men inte pga graviditeten pga att jag gick in i väggen förra året jobbade långnätter och kvällar 6 dagar i veckan och det fixade inte jag. Vet inte när hon sätter tillbaks mig i arbete men är sjukskriven till sista april i dagsläget.
Beso: Vad härligt att gå in i v 10 , det gör jag på fredag och jag tycker inte att tiden går snabbt skönt att proverna vad bra.