-
-
Beso: Nej inte så , smakade en pakrika och tyckte den smakade mögel. Men jag tror den hade tagit smak av löken jag hade i kylen.
-
Paprika menar jag juströssel skrev 2011-03-11 17:09:57 följande:Beso: Nej inte så , smakade en pakrika och tyckte den smakade mögel. Men jag tror den hade tagit smak av löken jag hade i kylen.
-
God morgon tjejer , mina bröst har börjat ömma mindre inte helt men hur är det med era ömmar dom ? Isåfall lika mycket som innan ? Hur länge har man ömma bröst är det oftast till v 12 som de flesta andra symtom man kan ha men inte behöver ha ?
-
Shibby 78 skrev 2011-03-12 11:44:55 följande:Mina ömmar fortfarande men det kommer och går. Vissa dagar känner jag inte mycket alls, vissa dagar gör dom jätteont. Är i v.11 nu.
Så är det med mina symtom oxå ibland känner jag knappt nåt och sen dagen efter känner jag jättemycket. Nog vanligt att det är så. Stör mig på nåt som barnmorskan sa att om du känner dig precis som vanligt då kan det vara så att graviditeten har avstannat . inte nåt jag ville höra. Därför får jag smått panik när jag känner mindre vissa dagar. -
Läste att på vissa ställen kan man få reda på könet vid ett kub test nu blir jag jättenyfiken på vad som döljer sig där inne. Och nu velar min man oxå han ville inte veta innnan men nu är han osäker
-
En på mitt jobb fick reda på att hon var gravid i v 20 och hon hade inte heller några symtom hade mens som vanligt åt p-piller. Det var efter vi sa hon fått gravid mage hon gick till läkaren och fick världens chock och sen fick hon en liten pojk. Ja jätteklantigt av barnmorskan att säga så !Shibby 78 skrev 2011-03-12 13:05:59 följande:Precis som du säger så är det helt normalt! Vad konstigt av barnmorskan att säga så? Konstigt och klantigt! När jag väntade sonen 2005 hade jag absolut inga graviditetssymptom what so ever. Mådde aldrig illa en endaste dag. Hade lite ömmande bröst men det försvinner ju senare i graviditeten mer och mer. Jag mådde mao precis som vanligt, och det gick jättebra Sonen blir ju 6 år i höst
-
Loppanlängtan : Vilken vecka är du i nu ?
-
Loppanlängtan: Jag är på dag 8+1 så vi ligger rätt så lika. jag är oxå trött och kräkts upp min frukost i dag igen. Skulle rensa min byrå blev helt slut har ingen ork. Tvingade mig själv att raka benen, fila och måla naglarna noppa ögonbrynen så man känner sig någorlunda fräsch
-
Tror det är omöjligt att veta , särskilt när man är gravid.Shibby 78 skrev 2011-03-12 14:45:24 följande:Loppan: jag vet faktiskt inte. Känns inte som magsjuka men jag har hållit mig borta från folk för säkerhetsskull. Skulle egentligen arbetat idag då vi hade frivillig arbetslördag men jag hoppade över det. Hur vet man egentligen skillnad?