-
Så kul att se att allt går åt rätt håll mysigt med vul men jag var jättenervös. Hon sa att nu ska jag bara njuta av att vara gravid nått illa sen igår morse lite svårt att njuta dock ! Firade med en köttbulle macka på Princess iallafallemsm skrev 2011-03-01 12:07:13 följande:Strössel: Grattis!!! Då är vi typ på samma dag =) Spännande
-
emsm: Vi kanske ligger på BB samtidigt i okt
-
Tack det är en underbar känsla att se på ultraljud, jag hade velat göra massor av ultraljud.
-
emsm: Ska du gå på mvc i Eksjö eller Nässjö ?
-
Jag ska gå på Mvc i Nässjö, ska ringa dit på måndag !emsm skrev 2011-03-01 16:34:43 följande:strössel: i Eksjö. Anledningen till att vi va i Nässjö för VUL är att jag knappt fick en tid och sen jobbar vi båda i Nässjö så det var smidigare. Men från nu är det hemma i Eksjö som gäller!
Du då? -
beso y abrazo: Det finns idioter överallt undrar om hon själv hade valt att adoptera om hon inte lyckats få barn. Folk som inte går igenom ivf kan aldrig förstå hur det är, en på mitt jobb när jag nämnde att jag skulle göra ivf hon sa hundra gånger usch jag skulle inte vilja ha en annans barn i magen och jag sa 1000 gånger det är mitt och min mans barn bara att det blir befruktat utanför kroppen men hon fattade aldrig.
-
Lycka till Kenai kram hoppas vi får höra hur det går för dig längre fram eller när du fått din bebisDreamBear skrev 2011-03-02 10:26:00 följande:Hej tjejer!
Igår var jag iväg på mitt VUL och det gick kanon. Fick se den lill*e och ett litet tickande hjärta som slog. Var exakt på dagen som jag räknat ut själv här på FL (7+6) och den lill* var 15,4 mm lång.
Har dock tagit ett beslut att lämna denna tråden. Jag känner att jag bara jämför mitt mående med andras och detta ökar bara min oro. Kanske kommer jag tillbaka hit längre fram.
Önskar er alla all lycka!!
KRAM -
Jag tar en paus från datorn i några dagar , jag mår så illa så jag knappt kan stå ligger mest i sängen. Min man har köpt tabletter på apoteket idag hoppas dom kan hjälpa mig lite. Kram på er alla !
-
Hur går det tjejer ? Var på ännu ett vul igår hos min läkare och den var i storlek 6+6 jag var i v 7+0 så det skiljde en dag men det gjorde ingenting det var perfekt sa läkaren. Mitt illamående sitter fortfarande kvar och jag önskar det kan bli bättre snart läkaren sa att illamående är bra då vet man att allt står rätt till där inne.
Beso y abrazo: Jag hade inte kunnat vänta jag hade ringt gynakuten för att få se att allt står rätt till. Jag tror inte det är nån fara men ändå för att slippa oroa sig. -
Ja då beror det nog på det, det har hänt mig förr när man har torkat sig genom åren. Du ska se att allt är jättebra där inne att den växer och frodas det hör till att vara orolig.besony skrev 2011-03-06 00:31:00 följande:Jag kom underfund med hur det kunde bli lite rött... Jag gjorde nr 2 och tog i på toaletten. Sedan gjorde jag upptäckten, små röda blodstrimmor i flytningarna på papperet när jag torkade mig. Dagen därpå samma sak efter nr 2. Annars ingenting. Bara efter nr 2. Nu är småblödningarna puts väck igen och brösten ömmar som de ska. Har inte haft mensvärk heller. Så jag avvaktar till VUL:et den 9 mars. Bara några få dagar kvar dit nu..! Vill skynda mig dit nu. Kan bara hoppas att det ska se bra ut, vi får se...