Testing :)
Hänger lite här för att jag följt er ett tag nu trots att jag inte har spottings själv, hoppas det är ok!
Och så måste jag testa gruppfunktionen! :)
Hänger lite här för att jag följt er ett tag nu trots att jag inte har spottings själv, hoppas det är ok!
Och så måste jag testa gruppfunktionen! :)
Hej Polarlantis Klart det är ok! Alltid välkommen!
Jasså, är det så här det funkar? Kul att du startat en tråd
God morgon alla goa
Jag kommer precis från kuratorn. Känns bra. Känns som jag fått en bra coachning inför läkarbesöket idag, för att få fram det jag vill. Hon har ju tillgång till journalerna och där står det bland annat "patienten har inte ont vid djup penetrering"... Skitsnack säger jag och det är nog nåt jag sagt varje gång jag är där, fast tvärtom: "jag har ont vid sex och därav går många ställningar bort"...
Suck.. Så det är en av de saker som de tagit fasta på när de sagt att jag inte är en typisk endometriospatient. Nåja. Bra att få reda på saker ur journalen så jag kan rätta till det vid besöket idag. jag menar, så de kan göra en vettig bedömning på rätta grunder...
Jag har i a f lovat kuratorn att va där i god tid (är obotlig tidsoptimist), ta det lugnt, ta tre djupa andetag innan jag börjar prata, prata lugnt och sakligt och därigenom få fram att jag är orolig över mina blödningar, att mitt huvudsyfte med besöket inte är att få hjälp att bli gravid, utan att det är blödningarna som är mitt bekymmer och anledningen till att jag söker hjälp, att lugnt och sakligt berätta hur de sett ut, smärtor etc.
Luuuugn och fiiiiin.. haha.. defintivt INTE jag i ett nötskal, speciellt inte när jag är nervös.. Haha.. hon har fått en bild av en virvelvind som yr in, pratar snabbt och forserat, innan jag kommer till ro och blir den mer sakliga Ceke... Och sån är jag när jag är nervös... yr och forserad..
Ja, så blir det ju när man är nervös! Men det är ju bra att du nu är förberedd! Härligt med en egen grupp! Här kommer vi att trivas
Hej! Jag lägger in vår bim-lista, fast utan texten, och puttar ner mig till nästa månad
BIM-lista
Margot - 7 feb
Ceke - 9 feb
Mysgrodan- 12 feb
Smiley - 15 feb
Prodigy79 - 16 feb
bebbe77- 17 feb
YlvaK - 7 mars
Martini - 11 mars
Gravida
Sweetest
Och jag uppdaterar den då på en gång!
BIM-lista
Margot - 7 feb
Mysgrodan- 12 feb
Smiley - 15 feb
Prodigy79 - 16 feb
bebbe77- 17 feb
YlvaK - 7 mars
Ceke - 8 mars
Martini - 11 mars
Gravida
Sweetest, BF?
Ceke: Låter underbart bra att ha ngn att prata med! Vi verkar vara samma typ av person..full rulle och vadå hinna andas? Det är sånt man talar om för andra att dom ska göra! Haha! Bra att hon tar dig på det och ser till att du får lite ro!
Man blir ju mörkrädda när man hör om journaler och sånt, att dom inte kan få med sig något rätt liskom! Men nu är du ju på G så NU blir det ordning, det känner jag på mig!! Håller tummen inför läkarbesöket!
ceke
jag frågade om man kan flytta den gamla tråden hit och det kan man. Tror att skaparen måste göra det dock. Detta svaret fck jag:
Ja, skapa en grupp först, sen anmäl den gamla tråden och skriv att du vill ha den flyttad till gruppen (med en länk till gruppen). // Jens Webbutvecklare
Åh, nu är nästan alla här. Eller är det alla?