Jag la till mig i nya gruppen, men har inte fyllt i info om mig (sitter med iPhonen).
Vart hittar jag gruppen sen, ligger länken på min sida vid mina favoriter (vid forumen)?
När jag går in på MIna favoriter, finns det "boxar" under de gamla vanliga, och en av dem heter "mina grupper". Där borde du hitta den!
Såg det när jag gick till Mina Favoriter

Tack ändå!
Sweetest: Åh vad härligt! GRATTIS!
Jag var ju till gyn idag och det visade sig att jag har en 4 cm cysta fortfarande/igen. Läkaren sa att man kan ju prova med Provera eller likn. men hon trodde inte att det skulle ta bort cystan och det tror inte jag heller. Hormoner har inte hjälp förut. Hon skulle skriva remiss till kvinnokliniken i Västerås (var i Köping idag) om ca 3 månader för kontroll och eventuell punktering av cystan. Första gången jag blir erbjuden punktering och tömning av en cysta.
Fick henne att ta progesteronprov och hon ville även ta testosteron-prov som man brukar kolla vid PCO-misstanke. Jag har väldigt mycket acne och har blivit hårigare på kroppen. Angående spottingsarna sa hon att jag kunde prova Provera men jag sa att jag hellre skulle vilja ha Progesteron-vagitorer. Hon kände inte till Prog-vaggisar och hittade inte på dem i Fass helller så det får jag vänta med till nästa gyn-besök då jag ska till en läkare som tydligen håller på med infertilitet. Men jag har ju Progesteronkräm hemma som jag tänker börja med nu. Har sett en antydan till spottings idag :-/
Vad bra att du får remiss till KK i Västerås, det är bra läkare där. Iaf dem jag har träffat. Hoppas att du får en tid snart då, och att de på något sätt tar bort cystan. Har du känt av cystan, haft ont? Hoppas de ser något på proverna de tog, så att du kan få behandling.
Ang. din acne, har du fått hjälp av läkare med det? Finns ju bra mediciner (kan inga namn dock) och behandlingar för det, men du kanske redan vet det?!

Hoppas det löser sig iaf med allt
Ego: Hade en liiiten antydan till rosa flytning imorse, och då känns det som spottingsen börjar snart. Gick igenom lite statistik igår om vilken dag de kommit på, och spottingsen har bara varit så här sen en gång och det var i juni, men då kom mensen på dag 31. Annars har det legat på dag 18, 19, 20,21. För ett år sedan hade jag spottings från dag 16-24, sen mens på dag 28. Det var en kul månad
Har ju inga som helt graviditetssymptom så jag tror faktiskt att B-vitaminerna och pergon har hjälp mig med mina spottings. Är jätteglad för det

Får se hur det blir nästa månad när jag inte äter pergo, utan bara äter B-vitamin om det blir skillnad även då.
Har ni i samband med era spottings fått svampinfektioner? Jag fick klåda i princip varje månad (i nästan 1 års tid) då spottingsen kom, och någon spricka i underlivet. Så sex var det ju inte tal om alls. Tack och lov (peppar peppar) har jag inte fått något utav det sedan i höstas.
Kopierade in detta från förra tråden.