• Polarlantis

Testing :)

Hänger lite här för att jag följt er ett tag nu trots att jag inte har spottings själv, hoppas det är ok!
    Och så måste jag testa gruppfunktionen! :)

• Svar på tråden Testing :)
  • Smiley

Måste fråga:
    När man kommer hit till tråden så ser man presentationen och under står det "aktivitet i gruppen"
    TRÅD: Testing,
    och under det senaste inlägget. Hur kommer man till tråden utan att behöva skriva något? Det är därför jag har ett tomt inlägg tidigare. Hmm, detta var krångligt för mig...

• Smiley

För när det väl är skickat så ser jag ju hela tråden. *hjälp* Är det bara jag som är helt förvirrad och inte fattar

• isis bianco

Smiley:
    Du ska bara klicka på testing. Och nu när du har skrivit i tråden så har du den under mina favoriter

• Smiley
    martini bianco skrev 2011-02-10 12:39:07 följande:
    Smiley:
    Du ska bara klicka på testing. Och nu när du har skrivit i tråden så har du den under mina favoriter
    Hihi, ok nu är jag heeelt med på noterna
    Tack!
  • Smiley
    ceke skrev 2011-02-10 10:38:17 följande:
    Och jag uppdaterar den då på en gång!

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

Margot - 7 feb
    Mysgrodan- 12 feb
    Smiley - 15 feb
    Prodigy79 - 16 feb
    bebbe77- 17 feb
    YlvaK - 7 mars
    Ceke - 8 mars
    Martini - 11 mars

Plus Gravida Plus

Sweetest, BF?
    Gillar BIM-listan. Enkel att förstå, och utan övrig info som nu finns i våra presentationer.

Ceke: Skönt att du fått tala med kuratorn innan ditt andra möte. Håller tummarna för dig, och att de lyssnar ordentligt
    När jag läste ditt inlägg om hur kuratorn tyckte du skulle vara, så läste jag luugnt och saakta. Kände vibben
  • isis bianco

Jag skrev ju ner mig till nästa månad men grejen är den att det enda jag har r ett negativt test och mensvärk. Inget annat.
    Men det borde inte blivit ett negativt test om det verkligen hade funnits något där.
    Om jag hade ägglossning förra lördagen så är jag 12 dagar efter ägglossning nu. Och det borde verkligen gett utslag. Eller?

• Polarlantis
    martini bianco skrev 2011-02-10 13:09:39 följande:
    Jag skrev ju ner mig till nästa månad men grejen är den att det enda jag har r ett negativt test och mensvärk. Inget annat.
    Men det borde inte blivit ett negativt test om det verkligen hade funnits något där.
    Om jag hade ägglossning förra lördagen så är jag 12 dagar efter ägglossning nu. Och det borde verkligen gett utslag. Eller?
    Men det kan ju också låta vänta på sig...+ alltså.. testa igen! Håller tummen febrilt!!!
  • Smiley
    martini bianco skrev 2011-02-10 13:09:39 följande:
    Hur lång är din menscykel nu, vilken dag är du på? Om du hade ÄL på t ex dag 14 (?), så har det gått 12 dagar till, då är du på dag 26? Hur brukar du ha normalt?
    Håller med föregående talare, testa igen!
  • isis bianco
    Smiley skrev 2011-02-10 14:25:02 följande:
    Hur lång är din menscykel nu, vilken dag är du på? Om du hade ÄL på t ex dag 14 (?), så har det gått 12 dagar till, då är du på dag 26? Hur brukar du ha normalt?
    Håller med föregående talare, testa igen!
    Jag är på dag 29 idag, har ganska sen ägglossning, brukar komma på dag 16,17 och ibland 18. Har en cykel på 28-29 dagar.

testar imorgonbitti då men mensen kommer säkert ikväll. Bara konstigt att jag inte spottat än! Men jag har ju provat nåt nytt denna månaden, nämligen progesterAll-krämen!
  • isis bianco

Nu är den andra tråden inlagd i vår grupp!! Så vi kanske ska fortsätta där istället?

• YlvaK

Oh, jag var helt ute och cyklade. Jag skrev i andra tråden utan att ha hunnit fatta detta, klickade runt på alla tabbar fram och tillbaka, hajade inte att det fanns en andra tråd. Jag skulle helst vilja fortsätta i gamla tråden om den nu är i vår grupp.

• ceke
    YlvaK skrev 2011-02-10 21:46:58 följande:
    Oh, jag var helt ute och cyklade. Jag skrev i andra tråden utan att ha hunnit fatta detta, klickade runt på alla tabbar fram och tillbaka, hajade inte att det fanns en andra tråd. Jag skulle helst vilja fortsätta i gamla tråden om den nu är i vår grupp.
    japp, vi fortsätter i den gamla tråden! Den har nu blivit flyttad hit till gruppen, så vi kan skippa denna och hålla oss till den "gamla vanliga"

Så du skrev helt rätt!! 
Svar på tråden Testing :)