Testing :)
Hänger lite här för att jag följt er ett tag nu trots att jag inte har spottings själv, hoppas det är ok!
Och så måste jag testa gruppfunktionen! :)
Hänger lite här för att jag följt er ett tag nu trots att jag inte har spottings själv, hoppas det är ok!
Och så måste jag testa gruppfunktionen! :)
Måste fråga:
När man kommer hit till tråden så ser man presentationen och under står det "aktivitet i gruppen"
TRÅD: Testing,
och under det senaste inlägget. Hur kommer man till tråden utan att behöva skriva något? Det är därför jag har ett tomt inlägg tidigare. Hmm, detta var krångligt för mig...
För när det väl är skickat så ser jag ju hela tråden. *hjälp* Är det bara jag som är helt förvirrad och inte fattar
Smiley:
Du ska bara klicka på testing. Och nu när du har skrivit i tråden så har du den under mina favoriter
Jag skrev ju ner mig till nästa månad men grejen är den att det enda jag har r ett negativt test och mensvärk. Inget annat.
Men det borde inte blivit ett negativt test om det verkligen hade funnits något där.
Om jag hade ägglossning förra lördagen så är jag 12 dagar efter ägglossning nu. Och det borde verkligen gett utslag. Eller?
Nu är den andra tråden inlagd i vår grupp!! Så vi kanske ska fortsätta där istället?
Oh, jag var helt ute och cyklade. Jag skrev i andra tråden utan att ha hunnit fatta detta, klickade runt på alla tabbar fram och tillbaka, hajade inte att det fanns en andra tråd. Jag skulle helst vilja fortsätta i gamla tråden om den nu är i vår grupp.