"anonyma" vagnmissbrukare
Finns det ingen Brio-tråd?
Vill veta lite om Brio spin från nån som har.. Eller är det nån här som har/haft en sån?
Finns det ingen Brio-tråd?
Vill veta lite om Brio spin från nån som har.. Eller är det nån här som har/haft en sån?
Väntar mitt 3:e barn, och har inget kvar sen de två andra...
Vill helst ha en ny vagn, för att vara säker på att chassit inte är skadat.
Men vilken??
Har en budget på max 6000 kr, vill nog helst ha en duovagn.
Förslag? Har funderat lite på Kronans, men velar hela tiden.
Om du funderar på en ny Kronan så ska du veta att dom har tagit bort viloläget på vagnen
Det finns alltså bara plant liggläge och helt upprätt sittäge på dom nya vagnarna.
Kollade på carena free.
Måste först säga att jag inte har någon erfarenhet alls av den vagnen men..
Den är väldigt billig.. Själv skulle jag aldrig lite på en sån billig vagn, iaf inte förrän jag läst om vad andra tycker om den, sök här på FL först kanske?
Kommer ihåg..vad hette den där billiga vagnen.. Ungefär samma pris som Carenan, och det var många många som hade problem med att den gick sönder till höger och vänster. Handtag bla :-S
Fast att en vagn går sönder kan ju hända även en dyr vagn, men med billigare så är det betydligt vanligare.
Men som sagt, kolla lite vad andra skrivit.
Annars har jag nog inte så stor koll på vilka vagnar som finns för under 600kr nypris..
Men du vill ha 4 fasta hjul?
Ja tyvärr
Annars hade jag absolut föreslagit den till Mamman02
Bara detta årets har det alltså, dom äldre har 3 lägen.
Ja, den är verkligen superbra. Bästa och lättaste duo/kombivagn jag provat iaf.
Har inte köpt en själv, men lånade några månader av min kusin när sonen var kring 2-3 månader nånting.
Jag har 2 liknande, finns bilder i galleriet.
Ena är blå med broderier och den andra är brunspräcklig typ.
Den blå har tyvärr lite små mögelfläckar så den har jag inte vågat använda
Men den bruna använde jag när sonen föddes
Nån som vet om eller hur man kan få bort mögelfläckar på plastet/galonet i botten på vagnen?
Man kanske kan ta bort allt tyg där det finns fläckar, eller finns det kvar i vagnen ändå tror ni?
Jaa, en bildtråd! varför har vi inte tänkt på det tidigare?
La in lite bilder.
Men insåg att jag inte har nån bra på kronansulkyn och ingen alls (förutom en på suffletten..) på Teutonian här på FL..
Måste leta reda på bilder på dom också.
Funderar om jag haft fler vagnar.. jo..eller jag fick låna en ljusrosa Kronan duo av min kusin i några månader, men sen inga andra tror jag.
Till nästa barn (som inte är ens planerad än) vill jag ha en Bugaboo till, och sen en Brio spin
fast man vet ju aldrig, det kan ha kpommit massa nya snygga "måste-ha"vagnar tills dess..
Men jag tror nog att iaf sulkyn kommer få stanna, och den ljusbruna/gråa liggvagnen..