"anonyma" vagnmissbrukare
Har som tur är en Phil& Ted också. :) Och en Graco sulky.
Har även testat Kronan duo, Cresent compact och Graco trekko men inte varit riktigt nöjd nån längre tid.
oj...jag provkörde en ny i affären häromdan både med bebis + 4åring och med bara bebis tyckte den var jättelättstyrd! Ochjag som funderade på en p&t nu när vår emmaljunga gått sönder...
haha ok ;) Fina vagnar!
Letar retro sittvagn som en galning men hittar ingen som duger...dessutom funkar det inte med lös sele eller vad man ska säga, på min klätterapa till son. Han måste ha femounktssele annars vänder han sig bara på mage och blir vansinnig när han märker att han sitter fast...så nu till mitt problem....som jag hoppas alla vagnmissbrukare här inne kan hjälpa mig med:
Nu har vår vagn gått sönder (emmaljungaedge), har trollat fram en "ny" vagn med ett beg o tillfixat sportchassi med lufthjul (vilken skillnad!) och samma sittdel, men jag är ändå inte helt nöjd.....
Jag vill ha: Fullt liggläge, fempunktssele, vändbar sittdel, gärna ställbart handtag men inget måste, helst ingen helsvart vagn, tre eller fyra hjul spelar ingen roll men den får inte vara för tung att lyfta in i bilen, gör inget om den tar lite plats men ska som sagt vara hyfsat lätt att fälla ihop och lyfta in....Ordentliga hjul, som helst ska funka både i snö och på en sandstrand.... det var många krav, men finns det någon som vet vilken min drömvagn är?? Har nämligen inte kommit fram till det än trots att jag har tre barn och haft minst 25 vagnar....
och just det...helst ingen "skålad" sittdel...