• blåbär02

Bidrottningsgele!?!?!?

Hjärtat78 skrev 2011-03-18 21:04:15 följande:
    Jag har BIM 23 mars och ja det känns ju inte som tant röd är på väg, för jag har haft ömma bröst sen 1 vecka tillbaka, molvärk och mår illa om dagarna så det är väl bara att vänta och se vad som händer i veckan... 
    Åh vad spännande! =) Håller tummarna att det går vägen för er!!
  • blåbär02
    Hjärtat78 skrev 2011-03-19 09:56:22 följande:
    Brösten är stora och tunga och tom ingen springa längre mellan dom, så nånting måste det vara eller?!?!?
    Kan ju inte vara skenis..
    Min kropp är bäst på att lura mig, så det kan ju vara en skenis, men jag håller tummarna för att det inte är så för dig =)
    Bara några dagar kvar nu.. ;)
  • blåbär02
    Jessica08 skrev 2011-03-19 10:11:58 följande:
    Nu är det inte långt kvar till bim :) 22 eller 24 mars! Hoppas hoppas hoppas :)
    Håller tummarna! =) Lycka till!
  • blåbär02
    Hjärtat78 skrev 2011-03-20 22:31:50 följande:
    Det gick inte denna gången iheller, ikväll dök mensen upp...
    Men åh.. :( Vad tråkit...
    Vet hur det känns... Men det är bara att försöka igen!
  • blåbär02
    Hjärtat78 skrev 2011-03-21 07:25:16 följande:
    Men den är så konstig, helt plötsligt igår kväll kom det rött blod hade inte haft något innan på dagen och sen nu på morgonen är det brunt?? Men brösten är kvar i samma storlek och gör ont när man ligger på dom, känns som 2 airbags.

Har någon av er haft så tidigare? Tog ett test igår morse och det var negativt, så nu vet jag inte alls vad som händer i min kropp.

Men att det bara kommer rött blod direkt fick jag ifjor i mars oxå utan BDG och sista mensen innan jag fick utomkved... Och nu är det 1 år sen, man blir rädd att det händer igen... Ledsen att det blev så detaljerat men vet inte hur jag ska förklara det annars.
    Min mens var faktiskt också lite ner brun i början.. =/ Vet inte varför det är så.
    Men avvakta två dagar och ta ett till test då?

Här inne är vi lite detaljerade, så det är helt ok ;)

Lycka till!
  • blåbär02

Har inte varit inne här på ett par dagar nu närker jag.. =)

Har ÄL den 27, så nu är det absolut dags att börja "jobba"
    Ska testa med ÄL stickorna nu..
    När ska man testa? På morgonen eller spelar det ingen roll..??

• blåbär02
    Hemlighet skrev 2011-03-23 21:44:46 följande:
    Jag har läst att man skall testa 3 gånger/dag för att se när man får utslag. Hormonet kan komma och gå rätt fort.
    Jag testar efter lunch runt 13-14 tiden för då har jag märkt att jag får utslag på äl testerna.
    Oj hoppsan..så ofta..?!
    Ja dett är nytt för mig, men jag får väl köra på det.. ;)

Så får vi ha sex varannan dag i iaf 12 dagar.. :) Nu jäklar är det vår tur!
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-25 16:08:12 följande:
    Min ÄL har kommit. Den är för full gång redan!  Några dagar för tidigt. Tur man började i måndags med sexet. =P
    Härligt!! =)
    Har min nu i helgen, så det blev sex tis, ons, idag, söndag och på tisdag tänkte jag.. :P
    haha, helt sjukt att planera, men denna månad blir det så =)

Funkar det inte denna månad så ska jag försöka sluta tänka på det, bara ha sex när det blir.
    Man sätter nog för mycket press på en själv när man håller på såhär märker jag.

Nästan varje månad har jag trott att jag är gravid, men kroppen har lurat mig..
    Så om detta inte funkar nu, så ska jag försöka sluta tänka på det..

Trevlig helg!
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-25 20:08:08 följande:
    Haha, då har vi sex samtidigt då. Vi har dom dagarna med. ;)

Nja, vi har inte det så stressigt direkt.. Vi har väldigt mkt sex annars med så för oss är det ingen skillnad. Vi gillar sex och det är det vi tänker på under tiden. 

Men jag kan förstå att det är stressande för många. Man är olika som person. 
    Du gör det som känns bäst för er. =)
    Skönt för er att ni inte blir stressade.
    Varje gång mensen kommer undrar jag ju varför... Kommer detta aldrig att gå, osv...
    Dumt, men jag ska försöka att sluta tänka på det och bara ha sex när det faller in liksom =)

Håller tummarna för oss denna månad! =)
    Blir det en nyårs bebbe om man blir gravid nu..!? ;)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?