• blåbär02

Bidrottningsgele!?!?!?

Nu har vi kört lite mer "planerad" sex här hemma. (tis, ons, fre ,lör ,mån, ons) Hade ÄL i lördags,
    så nu håller vi tummarna! =) Nu ÄR det vår tur.
    Och ER tur också!

• blåbär02

Tack snälla Jessica08! Jag har BIM den 13 april.

Men jag måste fråga er tjejer...
    Idag och igår har jag varit så otroligt trött... Har sovit bra på nätterna, men ändå somnat under dagen flera ggr...
    Orkar inte hålla ögonen öppna ibland..

Kan detta vara ett otroligt tidigt graviditetssymtom eller är jag bara vårtrött..?
    Det var ju bara fem dagar sen jag hade ÄL... =S

Någon som har erfarenheter att dela med sig av.?! =)

• blåbär02
    Jessica08 skrev 2011-03-31 18:46:32 följande:
    Annah02: jag tror tyvärr inte att det är grav. Symptom men det vet man ju aldrig men så här "års" eller vad man ska säga så brukar man vara trötter av sig, man får inte i sig tillräckligt med vitaminer osv osv..
    Men vi håller tummarna för att du har tidiga symptom ist och så hoppas vi på det bästa! :)
    Jag tror inte riktigt heller att det är symtom tyvärr.. =( men jag hoppas att det kommer om ett par veckor ;)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-31 19:22:57 följande:
    Roligt att höra lite av er! =D

annah02: Det kan ju vara sympton. Det finns ju dom som är jätte känsliga. Man vet aldrig. Blir det värre så vet du ju! =D 
    Jag håller såklart mina tummar ;)
    Vill nu bara att dom här två veckorna ska gå så jag får veta ;D
    Hur känns det själv? =)
  • blåbär02
    Jessica08 skrev 2011-04-03 13:53:03 följande:
    Blir det helt fel om man råkar glömma en tablett en dag? :/
    jag har glömt två ggr, och hoppas att det inte gör nåt, men det tror jag inte.. =)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-04-04 16:38:33 följande:
    Usch pusch.....Det känns konstigt med mej. Jag har inget PMS humör alls denne ggn. JAg har däremot lite molvärk i tjejmagen och sen förra tisdagen har jag haft ont i pattarna så jag nästan bölar när man rör vid dom.

Jag har ont i svanken. Men det är ju sådant man brukar ha innan mens. Jag är ju framflyttad till fredag/lördag eftersom jag fick tidigare ÄL.

Allt detta kan ju bero på mensen med....Det med brösten stör mej som tusan...Det är sällan jag får ont i dom vid mens ens.. =/

Så jag håller allt vad jag har för att det ska bli ett +!! =D 
    Håller tummarna för dig!! =) Så spännanade!!
    Själv känner jag inget.. Tröttheten gick över (nu är jag bara vanligt måndagsjobbtrött) men jag har ju  9 dagar kvar till BIM, så jag hoppas att jag kommer få känna något snart =)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-04-10 12:12:48 följande:
    Haha, ja i detta fina värdet kan man ju lätt tänka sig göra barn ;)

Min mens har tyvärr kommit! Den kom igår kväll. =/
    Just nu går vi i valet och kvalet om vi ska pröva en gång till eller om vi ska pröva något annat.

Jag har kontakta gyn men dom vill vi ska pröva med ÄL stickor. Även om jag känner och vet när jag har ÄL. Jag måste tydligen kunna bevisa att jag har Äl. Dålig stil tycker jag men ja. Så det har vi nu beställt iallafall. =/

HÅller tummarna för er! Och kommer narturligtvis vara kvar här inne och följas åt även om vi inte testar en gång till. Kommer uppdatera i tråden när ni andra byter månad. =)  Vi har ju faktiskt några som plussat ju! =D 
    Synd att mensen kom.. =/ Min ska komm på onsdag och det tror jag att den gör tyvärr. Känner inget spec i kroppen denna månad heller... =/

Måste bevisa att man har äl? sa hon det..?! =S Det har jag inte hört talas om, vad konstigt.
    Kan man inte bara få hjälp om man vill likom..?! Hm...

Lycka till iaf! =)
  • blåbär02
    Damdam skrev 2011-04-12 09:09:34 följande:
    Tackar! Ja det är riktigt roligt. Bara myser nu!
    Hur går det för dig? Något i sikte

Tack alla! jag hoppas det går vägen för er oxå nu när våren är här =) 
    Jag förstår det =) och på första försöket!! Härligt!
    Jag har BIM idag faktiskt men den har inte kommit.
    Håller tummarna, men tror att det kommer i veckan.. =/ känner mig som jag brukar,
    alltså inget spec.. =/ inga ömma bröst, illamående osv alltså..
  • blåbär02
    Damdam skrev 2011-04-13 14:25:11 följande:
    Jag hade inge/har inga symtom alls. Kanske lite illamående (kan bero på att jag inte är hungrig o inte äter mat) o lite gasig (brukar inte vara det)
    Håller tummarna för dig! 
    Håller tummarna för mig med ;) ingen mens än så länge.. =) så ja
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?