• blåbär02

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-02-27 11:46:42 följande:
    Vi körde en gång om dagen. Kör man för ofta så hinner inte spermierna bli mogna för att kunna befrukta. =)

Det var det jag antog =) Skulle bara kolla! ;)

Hller tummara för er och för oss till nästa månad. Det måste vara vår tur nu.. =)
  • blåbär02
    LinaLi skrev 2011-02-27 17:38:28 följande:
    Jag har inte hört hur man ska göra från någon så det var på eget initiativ jag gjorde så. Men jag ska testa att ta dem nästa månad fram till BMI. Här inne verkar det som om de flesta tar de på kvällen. Stämmer det? Vore värt att testa.
    Närmar ni er BMI? Jag är på dag 28, ingen mens men inte heller en känsla av att vara gravid.

Håller tummar för oss alla!!!
    Tar också på kvällen.
    men tjejer, tar ni en eller två?
  • blåbär02
    Jessica08 skrev 2011-03-01 20:24:02 följande:
    Hej igen..
    Idag har jag haft små verk i magen hela dagen och lite smått illamående, ingen annan som blivit det av bgd? :/
    har också kännt lite småverk ett tag, men that's all =/ inget i bröset, inget illamående eller så, så denna månad var det inte vår tur tyvärr.. =(
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-02 10:26:57 följande:
    Men har du fått din mens då?  För alla känner ju inte några symptom dirket...?
    nee, har ju inte det. enligt FL kalander skulle jag ha i förrg¨r.... men den har inte kommit...
    men jag tror inte att jag är gravid, men det skulle vara underbart om det nu skulle stämma! =)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-02 19:30:10 följande:
    Det låter komplicerat... =P

Hoppas det är något då...Har du testat med ett grav test då? 
    ja jag vet =P eftersom mensen kom så pass tidigt i mars så blev hela cykeln rubbad, så nu har jag ingen kolla alls
    känner jag.. =/ knas.
    Nej har inte testat, väntar några dagar till på mensen.. den kommer säkert.. =(

det får bli lite mer "planerad" sex nu i mars.. ;) varannan dag! hehe.
  • blåbär02
    NovemberBarn skrev 2011-03-03 13:58:46 följande:
    Hej!
    Kastar mej in här om det är okej..?
    Har oxå börja med bdg den här månaden,
    min första, så nu lever man på hoppetGlad
    jag räknar med BIM den 19/3, så än är det
    långt kvar.
    Har inte kännt av nån äl än, tror jag..
    Verkar vara några här som känner
    av det ganska kraftigt.
    Välkommen =)
    Spännande! Hoppas att det går bra för dig!

Jag kände inte av ÄL nåt spec , men hoppas på nästa månad! ;)
  • blåbär02
    NovemberBarn skrev 2011-03-04 11:06:12 följande:
    Tack =)
    Okej, synd, men då håller vi tummarna för dej nästa månad!
    Är du säker på att det inte blev nåt den här gången då?
    Tyckte jag läste att du har passerat BIM?
    Hoppas hopp
    Tack snälla =)
    Jag skulle enligt ÄL-kalendern här på FL (och även på gravid.se) ha fått mensen för ett par dagar sen, men har inte fått den än.
    Men jag känner ju mig inte illamående, inget i brösten, ingen trötthet, ingenting spec... =S
    Såklart kanske symtomen kommer senare.. jag vet inte ?!
    Men jag vill inte hoppas för mycket eftersom jag inte känner något spec än.
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-06 14:44:53 följande:
    Nu börjar det ju närma sig med storm steg! På torsdag har jag BMI.

Ikväll tar jag sista BDG tabletten....Dagarna stämmer ju inte riktigt så därför räckte inte kapslarna längre än till idag!

Jag känner inte direkt att mensen är på väg...Inga ömma bröstvårtor..vilket är en gudagåva....För det har jag alltid innan mens annars ;P

Jag har börjat frysa väldigt mkt och har börjat bli väldigt varm om nätterna igen.  Så får väl se vad som händer.

Jag kommer iallafall köpa nya kapslar ifall mensen kommer för vi testar dom en månad till. =)

Hur går det för alla er andra? =) 
    Kul!! Hoppas vekligen att det blir något!
    Själv är jag en vecka sen imorgon... =S enligt ÄL räknaren här på FL. Men jag mår fortfarande som vanligt..

men om, (om om om) jag skulle vara gravid så skulle jag ju vara i v 4 nu, och då kasnke man inte känner några symtom..?! inte alla iaf?
    Har iofs mer huvudvärk nu än vanligt..

Ska också köpa nya BDG och köra en månad till, och som sagt ha mer "planerad" sex ;)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-06 17:43:54 följande:
    Varför tar du inte ett test då?

Nej, det är inte en säkerhet att känna något än. Det kan gå flera veckor innan dom första känner något. =) Men ta ett test! 
    Jo, kanske borde det.. Får köpa ett imorgon.
    Men jag blir så ledsen när det gått så långt att jag gör ett test (har gjort det 2ggr innan) och sen är det negativt.
    Vissa gånger spökar kroppen med mig så mycket =//
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-06 18:47:06 följande:
    Det blir jag med...Har testat 3 ggn under detta år som gått typ. Men då har mensen bara varit sen.
    Jag blir ledsen..men jag tänker att nu jäklar kör vi en ny och perfekt omgång! =) 
    Ja man måste ju tänka positivt och inte ge upp!
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?