• Jessica08

Bidrottningsgele!?!?!?

Göllet skrev 2011-04-27 20:52:34 följande:
    Jag åt till bim+4 då jag anade ett plus. Hade jag sett på bimdagen att de var ett plus så hade jag slutat då
    Okej, ja men då ska jag försöka hålla mig till fredag morgon och prova då så får vi väl se om jag ser ngt litet plus eller så har väl säkert tant röd dykt upp, lika ovälkommen varje månad...
  • Jessica08

Har inte vart inne på ett tag men tant röd dök självklart upp :( så nu är det en lång väntan till nästa bim.. Men det är bara att ta nya tag..

• Jessica08

Thagirl: Jaa :/ nej jag provar utan bdg en månad och kanske provar sen igen, har ju massa tabletter kvar så..

• Jessica08

Igår hade jag äl värkar, och det kändes verkligen som det men det måste vara ngt annat.. Annars har min menscykel kortats ner ordentligt.. Tänkte att det kanske kunde ha och göra med bdg? Ngn som känt liknande när dem slutat med bdg? Hade ju sista mensdag förra måndagen..

• Jessica08

Thagirl: nja jag har inte så lång mens, bara 4 dagar.. Så mensen började den 28/4.. Är det möjligt att det kan ha varit äl värk? :O

• Jessica08

Thagirl: menar du inom 14 dagar efter precis på 14e dagen och senare? :) är lite nyfiken av mig :))

• Jessica08

Äl dag idag troligen då men det kändes som att jag hade den för två dagar sen... Ååh hoppas det tar sig denna månad :) 19 dagar kvar till bim!!

• Jessica08

Mensen dök ju upp med min vanliga tur.. Ngn dag sen.. Skippade bdg den här månaden för och se vad som händer... Fick ju kortare menscykel av bdg men får hoppas att den stannar på de också, isf har jag bim om 11 dagar :) annars om 20 :/ så ska hålla mig från test nu :))

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?