Bidrottningsgele!?!?!?
Hej, jag har börjat med bdg den här månaden och undrar om den kan göra min cykel kortare? Har någon fått sin mens cykel kortare av bdg? :) har haft väldigt lång cykel dem senaste månaderna :/
Hej, jag har börjat med bdg den här månaden och undrar om den kan göra min cykel kortare? Har någon fått sin mens cykel kortare av bdg? :) har haft väldigt lång cykel dem senaste månaderna :/
Hej, jag tar en bdg varje kväll men det har hänt några kvällar att jag fått typ som någon smärta som stramar genom tjejmagen, typ som magknip ut i ryggraden.
Ngn som fått nå liknande av bdg? :/
Thagirl: jag vet inte, tror inte det, var en vecka sen mensen slutade. Så det är väl lite väl tidigt? Fast cykeln kan ifs bli kortare av bdg verkar det som ;) hehe..
Hej igen..
Idag har jag haft små verk i magen hela dagen och lite smått illamående, ingen annan som blivit det av bgd? :/
Annah02: men jag har långt kvar tills mens.. :/ har ju bara ätit bdg i drygt 2 veckor.. Så det kan väl kanske vara ägglossning som känns lite mer nu än tidigare.. Hoppas det iaf :)
Hejhej.. Nu börjar snart äl ta fart, börjar få en liten stegring på testen.. Vilket då betyder att jag har en menscykel på typ 40 dagar!! :( hur gör man för att korta ner en sådan? Finns det ngt för det?
Hur går det för alla som börjat med bdg? Jag är nyfiken på bim listan o se hur det går för alla.. Lust o skriva in den?
Jag har så lång mens cykel så jag sitter bara här i glädjer mig åt alla plussare :)
Ååh vad jag längtar efter mitt plus o få se om detta mirakelpiller hjälper :)
Ja det är så kul och se er andra få plus :)
Datum, jag har äl imorgon troligen enligt beräkning och bim den 28/3 så för mig är det långt kvar :/
Började med bgd första mensdag och det är första ggn för mig :) längtar till bim..
Någon som kan hjälpa mig att räkna ut när jag har bim? Att jag räknat rätt?...
Om jag fick min mens den 15/2 och har haft en hoppig menscykel på ca 32-42 dagar, är ganska säker på att jag kmr ha ägglossning imorgon, stämmer det då att bim är den 28/3?
(om man räknar från äl imorgon)