• Jessica08

Bidrottningsgele!?!?!?

Cindarellan: ja då var vi i typ samma sits då :/ va i v.15 men bebisen hade dött i v.5 och kroppen hade blivit skengravid. Så på semestern fick jag mf på stranden i Bulgarien.. Kände mig lagom förstörd.. Otröstlig är man ju :( usha vill inte ens tänka på det..

• Jessica08

Nu har jag bokat tid hos Gyn för utredning.. Visserligen långt kvar.. ;/ 19 juli fick jag tid.. Men det är bättre än inget iaf :)

• Jessica08

Du behöver inte ta dem med mat, utan när du ska sova bara.. Jag har tagit tabletterna när jag druckit, ingen fara.. :)

• Jessica08

Bdg gör för väldigt många en kortare cykel, min kortades ner ca 5-6 dagar och andra här inne har också haft det så..

• Jessica08

Åååh nu vill jag bara ha äl! Ska ha den nästa vecka.. Har fått en tid för utredning!! :)) 19 juli, men jag kan ringa varje dag och höra om avbokningar..(om jag ska!) :)) äter inte bdg nu.. Tänkte vänta tills efter utredning isf! :) men kikar in på er iaf, och berättar hur det går för mig :)

• Jessica08

Åh jag blir helt förvirrad! Hade troligen äl i förra veckan och nu kom en liten flytning! Vad är det här? :( ngn som vart med om ngt liknande?

• Jessica08

Thagirl: finns det ngt som säger att dubbeldos kan öka chanserna mer? Och kör du fortfarande på kvällen isf? Är på sista mensdag, tycker du jag ska köra på två nu på en gång? Lr vänta till nästa månad?

• Jessica08

Thagirl: hur går det med dubbeldos? Några andra/värre ändringar? Ska köra en omgång nu igen tänkte jag..

• Jessica08

Mina12- vart/hur sökte ni till privat klinik? Ska börja en utredning troligtvis men sjukhuset har så lång väntetid, bara att få en spolning tar 3 månader och då är jag ändå "aktuell" pga tidigare saker.
    Så vill inte ens veta hur lång tid vi kmr få vänta på en utredning..

Mvh
    Jessica

• Jessica08

Mina12- okej, ja men jag fick ett svar typ " du är ung, ge det ngt år till.." sen när jag upprepade det jag gått igenom så bara " oj ja jag får skicka dig på en spolning" och jag sa utredning men dem verkade ignorera det.. Men får väl hoppas att denna spolning funkar.. Aldrig gjort ngn tidigare.. Och tid fick jag inte förens i slutet av okt.. Lagom glad :/

• Jessica08

Sååå nu har jag fått min karl att ta zink tabletter också.. Visst är det de ni gör? Tjejen tar bdg och killen zink?.. Hoppas hoppas det hjälper denna gång :$

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?