• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Tian 10 skrev 2011-09-26 09:25:17 följande:
    ThaGirl, hur går det? Nu får faktiskt du sätta pluss så vi får en gravid denna månaden ;)))! BIM om 2 dagar!!!
    Haha, ingen mens än iallafall. Men den kommer säkert..... =P 
  • ThaGirl
    fashionista skrev 2011-09-26 17:42:48 följande:
    När ska man börja med bidrottningsgèle och hur ofta tar man tabletterna? Vad rekomenderar ni att man ska testa? Bidrottningsgèle eller Glandin? Är i valet och kvalet!:)
    Mensen första dag. =) Varje dag fram till du plussar eller fram till Ägglossning. Vilket du vill.

Har inte så mkt info om Glandin men här är ju många som plussat på BDG så kör på det en omgång och testa Glandin efter. Eller tvärtom =D

• ThaGirl
    fashionista skrev 2011-09-26 17:55:14 följande:
    Fan. Jag som precis har haft mens. Kan man börja ändå med BDG eller måste det vara mensens första dag? Glandin då? Eller ska jag bara köra E-vitaminer och folsyra denna månad kanske? Jag vill mest ha vitaminer då jag sällan får i mig det och sen tycker jag BDG låter lovande. Jag har ÄL som jag ska och allt sådant men den enda nackdelen är att jag har torra slemhinnor. Därför tänkte jag även kring Glandin, att testa det. Såå svårt!:) Men får nog ge det ett "riktigt" försök till o köpa på mig BDG till nästa mens!
    Ja, du kan börja, men det är inte säkert det hinner påverka dej. =)

• ThaGirl
    Tinzu skrev 2011-09-27 00:42:07 följande:
    jag har fått utslag på ägglossningsstickan, ska jag ta bidrottningsgelé ikväll eller ska jag sluta med det nu?
    Kör på det! =D
  • ThaGirl

Mensen kom.....Pucko kropp.........Ska skaffa mej en annan kropp istället. Någon väldigt fertil som vill byta? Helst ska du vara en sådan som endast behöver titta på ett par kalsonger typ ;)

• ThaGirl
    Fröken Smilla skrev 2011-09-28 19:32:11 följande:
    Haha jag behöver också en sådan kropp!!

BDG har inte hjälpt mig alls denna månaden tyvärr, jag har inte haft ÄL, eller haft en väldigt svag sådan. Idag blev strecken om möjligt ännu svagare, så nu siktar jag mot nästa månad istället.
    Jag byter taktik och testar rosenrot istället, men tänkte hänga kvar i denna tråden för detta är en av mina favorittrådar! Är glad för er alla och vill fortsätta följa er!
    Haha en sådan kropp är skit bra ;D

Ingen fara. Men lär sig ta det även om det suger varje månad. =/

Kanske bara missat den på testen. =/

Klart du får hänga kvar. Det får alla! =)
    Jag ska ha uppehåll från BDG nu ett tag och tänker ändå hänga kvar här =D 
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-09-28 19:46:17 följande:
    Fick slut på bdg för ett tag sen o hormonerna ballade ur totalt. Blev helt fucked up-pms-ig, fick massa finnar, så det var bara att hoppa på dom igen. 

Men åter samma fråga: hur ofta ska jag testa med äl-stickorna? Flera gånger om dan eller räcker ett om dan? 
    När jag testade så tog jag varje förmiddag kl. 10 på första försöket. Jag fick sen utslag dag 18 vid den tiden så det har hållt sig på förmiddagen för mej sedan med. 

Så jag kan inte ge några tips direkt. Jag lyckades pricka in direkt =) 
  • ThaGirl
    Fröken Smilla skrev 2011-09-28 20:39:01 följande:
    Ska vi hänga kvar här eller öppna en egen tråd för oss??
    Tycker vi kan starta vår egna privata tråd ;) Vem tar ansvaret? =D
  • ThaGirl
    Mauritius skrev 2011-10-04 20:42:34 följande:
    Plussade idag efter min första månad med bidrottningsgelé tabletter...Skrattande
    GRATTIS! =D =D =D
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-10-10 21:01:52 följande:
    hm...har pissat på dessa äl-stickor sen dag tolv efter mensen, ingenting. De tog slut dag 22, så har inte testat sen dess (är dag 25 idag). Men kan man ha äl så här sent i cykeln? Mensen kom fem dar sent förra gången, men inget plus än så länge...

Fattar nada... Foten i munnen
    Ja den kan ju komma senare om du var försenad sist. 
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?