• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

blåbär02 skrev 2011-07-25 11:19:28 följande:
    Idag eller imorgon borde mensen dyka upp, men jag har inga "menssymtom" men inte heller några "gravidsymtom" så det är väl som vanligt ... Jag önskar så mycket att vi ska plussa, att mensen håller sig borta med flit.
    Morr!

Då vi var borta sist jag fick mens så började jag inte med BDG igen, men har några kapslar kvar som
    jag ska köra på denna månad :) Så får jag köpa nya när jag är i stan nästan gång.

Hur går det för er tjejer? :)
    Har ni en bra sommar?
    Jag ska med ha min dessa dagarna. Men jag har sååååå ont i ryggslutet så misstänker den är på G =/
    Ja, det börjar bli lite tröttsamt nu =/

Sommaren är väl sådär...Vädret i skåne suger =P 
  • ThaGirl
    Gabriella85 skrev 2011-07-25 19:06:11 följande:
    Vart i Skåne bor du? VI har planer för att flytta ner till Malmö inom en snart framtid, och vi har massa släkt både i Malmö och Kristianstad.

Mitt vänstra bröst håller på o explodera för jag har bestämt att jag ska sluta amma idag. Ont ont ont. 
    Jag bor i Norra delen av skåne. I osby! =)

Okej spännande.

Aj aj aj :P 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-07-25 19:13:41 följande:
    =( men ååh vad tråkit... Hoppas att den inte kommer..
    Även om man nästan "vet" att den kommer så måste man ju ha lite hopp...

jag tycker att det är vår tur nu...

Sommaren i  norr är inte så mycket bättre. Blåst och regn =/
    Hoppas verkligen att den kommer tillbaka i aug !
    Ja hoppas kan man ju alltid :P

TRåkig sommar vi haft i år! =/ 
  • ThaGirl
    Gullgrodan skrev 2011-07-25 19:37:11 följande:
    Jag har ätit Apiforce i 3 månader utan resultat. Det enda sympom jag fått är finare naglar, kommer inte köpa dessa igen.
    Nej det är upp till var och en.
  • ThaGirl
    mina12 skrev 2011-07-26 09:30:02 följande:
    Nähä, det bidde inget plus denna gång heller...
    Vad dumt... =(
  • ThaGirl
    Mymemlan skrev 2011-07-28 08:52:14 följande:
    Dom här tabletterna är super för mitt hår (fick tips av hälskokosten, och det funkar), och nu börjar vi ju med barntillverkning också, så såg att man kunde äta dessa för det också?! :) När ska man ta dom då, och hur? Har beställt nya tabletter nu för dom andra tog slut och är inne på slutet av mensen nu. Förstod att man skulle börja ta dessa på mensens första dag, gör det nått om man börjar på dag 5 istället? Och fortsätter ta till + (för håret) ?
    Varje kväll innan säng dags! =) Du bara sväljer dom. =P

Inte säkert det hinner påverka ÄL om du börjar så sent men för övrigt går det ju bra. =D 
  • ThaGirl
    Gabriella85 skrev 2011-07-28 14:44:36 följande:
    Jag vet att det står på förpackningen att man ska ta dem på morgonen innan frukost och jag vet att många av er här på FL säger att man ska ta dem på kvällen innan man lägger sig för hormonerna arbetar bättre då.
    Men VARFÖR står det då inte på kvällen på paketet? Kan nån förklara detta för mig för jag vill verkligen veta då jag har frågat runt i 3 olika hälsokost affärer och ingen verkar kunna svara på min fråga.
    Därför dom är ju från början inte riktigt till för bebis tillverkning. Utan det är bara något som blivit senare tror jag..Är inte helt hundra på det men antar att det andra det är bra för är bättre att ta det på morgonen då. =)
  • ThaGirl

Tyvärr fick jag nog mensen idag. =/ Det blev rosa så misstänker stort att den är på G..

Men jag var snabbt nere på hälsokost butiken och köpte 60 kapslar BDG. Så nu ska jag pröva på det här med dubbeldos från och med ikväll! =D

• ThaGirl
    Cupcake skrev 2011-07-29 11:44:47 följande:
    åh :( jag väntar med... evig väntan. men det bubblar verkligen idag så det är nog kört.
    jag hade slut på min dos så tar nog ett uppehåll, om jag inte ångrar mig och börjar vid
    mens igen ahha :D beslutsångest...
    Haha, ja man både vill köra på det och inte. Men jag hade med ett uppehåll för att se skillnad. Kan vara bra tror jag. =)
  • ThaGirl

Usch tradigt och vänta in den. Men har ni prövat och testa er? =)

Min har startat för fullt så jag knaprar dubbel dos BDG. Inga känningar än men det kommer väl. =) 

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?