Bidrottningsgele!?!?!?
Bullen86 skrev 2011-07-12 21:26:41 följande:
vilket märke av bidrottninggelen kör ni? finns de olika? :)längtar e stor skrev 2011-07-13 14:32:15 följande:
hm här på FLs ÄLtest så ska jag få mensen igen nu den 20/7.. tror jag hade ÄL 4-7 å nu börjar jag må illa efter måltider, trött å åter trött.. tycker magen känns större (förvisso är den stor innan men nu känns det svårt att försöka hålla in magen, vilket jag gör varje dag :S ) hade ett hugg i magen igår som jag inte riktigt vet vad de kan vara än.. hm hm äter fortfarande BDG te mensen kommer, eller ifall den inte gör det..trebarnsmamma03 skrev 2011-07-13 00:33:16 följande:
Jag är en mamma på 40 år. Jag bor i hop med min man och vi längtar efter att få utöka familjen från 2 till 3. I hopp om ett + * ÄL kom inte 12 Juli () * BIM den 12 Aug - 2011. Jag är en person med väldigt starka och många åsikter och är noga med sanningen. Jag har ett stort hjärta gentimot människor i mitt liv och jag oroar mig för "ingenting". Ett barn skulle för mig betyda allt så nu får du allt fastna i mig! Vi längtar efter just dig.