• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Bullen86 skrev 2011-07-12 21:26:41 följande:
    vilket märke av bidrottninggelen kör ni? finns de olika? :)
    Apiforce! =)
    längtar e stor skrev 2011-07-13 14:32:15 följande:
    hm här på FLs ÄLtest så ska jag få mensen igen nu den 20/7.. tror jag hade ÄL 4-7 å nu börjar jag må illa efter måltider, trött å åter trött.. tycker magen känns större (förvisso är den stor innan men nu känns det svårt att försöka hålla in magen, vilket jag gör varje dag :S ) hade ett hugg i magen igår som jag inte riktigt vet vad de kan vara än.. hm hm äter fortfarande BDG te mensen kommer, eller ifall den inte gör det..
    Håller tummarna för där är något! =D
    trebarnsmamma03 skrev 2011-07-13 00:33:16 följande:
    Jag är en mamma på 40 år. Jag bor i hop med min man och vi längtar efter att få utöka familjen från 2 till 3. {#emotions_dlg.flower}  I hopp om ett +  Gravid * ÄL kom inte 12 Juli () * BIM den 12 Aug - 2011. SoligSoligSolig SoligSoligSolig SoligSoligSolig SoligSoligSolig SoligSoligSolig SoligSoligSolig SoligSoligSolig Jag är en person med väldigt starka och många åsikter och är noga med sanningen. Jag har ett stort hjärta gentimot människor i mitt liv och jag oroar mig för "ingenting". Ett barn skulle för mig betyda allt så nu får du allt fastna i mig! Vi längtar efter just dig.
     Okej vad skoj! Hoppas det går undan för er då! =D 
  • ThaGirl
    längtar e stor skrev 2011-07-18 20:32:03 följande:
    håller tummarna* nu har man mått illa varje morgon i en veckas tid, varit trött på em så de har blivit te att sova en timme de dagar det har gått.. tyvärr så kan man inte vila helt på jobbet när man går kväll på äldreboende..
    idag på kvällen började jag bli yr när vi grejade ute.. så skulle jag få mens nu efter allt detta plus en dag med blödning då går jag å gräver ner mig i rabatten :P

tror jag kommer ha BIM den 20 men jag håller tummarna att den ej dyker upp..
    Vad spännande! =D

Håller tummarna för dej! =D 
  • ThaGirl
    längtar e stor skrev 2011-07-19 22:18:34 följande:
    BIM dag imorgon ifall jag kan lita att jag har regelbundet 31 dagar Obestämd men det visar sig.. har inte känt mig sådär som jag brukar bli innan mens utan jaa typ annorlunda.. hm undra ifall man ska ta ett gravtest eller bara låta dagarna gå å sedan se ifall mensen kommer eller ej!!?!?! svårt det där.. vill ju göra men vill ej se ett  Minus men ändå vill man inte gå i ovisshet å vänta på Demon

hur går det för er andra då??
    Vänta nån dag till så du känner dej lite mer säker- =)

Jag inväntar mensen nu nästa vecka om den nu kommer. =)  
  • ThaGirl
    mina12 skrev 2011-07-21 22:07:24 följande:
    Åh, jag trodde faktiskt en stund att det kanske skulle gå vägen denna gång, MEN nu känner jag den jäkla mensvärken komma smygande. GRRRRRrrrr, vad less jag blir!
    Ja man blir lite ledsen när man känner det är på g. =/ Håller tummarna att den ändå håller sig borta! =)
  • ThaGirl
    Gabriella85 skrev 2011-07-22 15:48:05 följande:
    Hej alla!

Tänkte hoppa in i denna tråd jag. Har precis köpt min första burk Apiforce idag, tillsammans med rosenrot, folsyra och EPA Glandin. Tänkte vänta lite med övriga piller och bara börja med Apiforce, främst för att få min mens tillbaka och få igång cykeln igen efter min graviditet. Jag ammar lite fortfarande, så får se hur det går.

En sak som jag inte riktigt förstår. Jag läser mycket om BIM. Jag vet att det betyder beräknad icke mens men varför väntar ni på den och inte bara gör ett graviditetstest istället? Jag tror inte jag skulle palla vänta till BIM varje månad. Eller tänker jag helt fel?    
    Hejsan och välkommen!

Det är ju för du kan testa alldelse för tidigt annars. Alla får ju inte utslag på testet direkt. Allting har att göra med hur högt HCGet är ju. Och efter BIM så ökar det radikalt. =) 
  • ThaGirl
    mina12 skrev 2011-07-22 18:06:18 följande:
    Är det någon ide alls att testa innan BIM? Kan det ge + före BIM?

Skulle ju kunna gå åt en herrans massa grav.test om man skulle börja testa innan BIM varje månad...  
  • ThaGirl
    ettplustack skrev 2011-07-24 06:28:59 följande:
    Jag började äta apiforce i torsdags för första gången och även nattljusolja :)

Jag tar nattljusoljan vid kvällsmaten och apiforce på morgonen, men såg att vissa skriver att man ska ta den på kvällen i stället - ska man det ?
    Och ska man bara äta tabletterna fram till äl ?

Enligt häslokost tjejen så ska man ta det på kvällen innan säng då dina hormoner jobbar som mest på natten. =)

Du bestämmer det helt själv. Jag äter fram till + kommer. =) 
  • ThaGirl
    ettplustack skrev 2011-07-24 18:39:01 följande:
    Ja jag ska också äta de tills jag får ett + tänkte jag. Vi har försökt få barn sedan den 10 juli 2010 och mensen kom igång i januari 2011. Jag har pco och är överviktig men försöker gå ner i vikt så det tar nog sin lilla tid tyvärr :(
    Usch vad tråkigt. Får hoppas det går snabbt för er då om nu mensen äntlingen kommit igång! =)
  • ThaGirl
    3villbli4 skrev 2011-07-25 09:12:40 följande:
    Hej. Jag oxå in i den här tråden, började äta Apiforce förra veckan och tror jag ska ha ägglossning imorgon. Har haft strulig ägglossning länge. Men har redan nu börjat få tecken på att ägglossning är på g. Vet inte om det är tack vare apiforcen, men vill ju gärna tro det. :)
    Hei hei!

Jag har mkt starkare ÄL med bdg så det är inte helt omöjligt! =D 
  • ThaGirl
    längtar e stor skrev 2011-07-25 14:52:11 följande:
    fick min mens den 22 två dagar efter jag trodde att jag skulle få den :S aja nu har man börjat käka BDG igen men denna månaden håller jag inga tummar på att det kommer bli ett Plus
    Tråkigt. =/

Jasså? Inte det? 
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?