• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Mama C skrev 2011-06-08 11:01:41 följande:
    hm, bäst o börja efter semestern då...
    Haha, ja det är nog det. =P
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-08 11:02:34 följande:
    Inatt kunde jag inte sova för att jag hade sån mensvärk... eller kanske "mensvärk" och tuttarna gör fort ont!
    Jag kommer inte våga testa sen hahh
    Åhhh, så spännande!   Jag nästan hoppar upp och ner för din skull ;)
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-08 11:14:49 följande:
    haha jag blir helt pirrig i kroppen så fort jag tänker på det
    och förstååå när man får berätta för sin sambo!! :D

Han höll ju på dö när jag visade mitt pos. ÄL-test hahahaha.
    Ja, som han trodde var ett pos. grav-test ;)
    Hahah, jag ska visa mitt test idag på ÄL...Se hur pigg han blir på det då ;D

Ja, det lär bli en magisk grej att få visa och berätta att man plussat för sin man. =) 
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-06-08 11:27:26 följande:
    Finns bdg på Life o isf vad heter de? Sökte på deras sida, men fann inget...
    Det finns något som heter Royall jelly...eller något sådant.  Och sedan då apiforce. =)
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-06-08 11:34:51 följande:
    Hm, hittar inget av dom på life´s sida...
    Vad tråkigt!....Mejla och fråga kundtjänst?
    Mama C skrev 2011-06-08 11:50:02 följande:
    ThaGirl, äter du bdg? Hur går det för dig? Vilken äter du?
     Inte just nu, om jag får mensen nu om 2 veckor så ska jag köra en ny kur. Jag köper Apiforce. =)

• ThaGirl
    Mama C skrev 2011-06-08 12:26:21 följande:
    Jo, men det stod i BIM-listan att du hade uppehåll, tänkte om du satt fart med dom igen :)

Jag hittade dom på naturligt.se o där fanns både apiforce o royal jelly så det blir väl till att beställa därifrån. 
    Vad bra att du hittade! =D

Jag körde 2 månader först och sen nu har jag haft uppehåll för att se vad som händer. Händer det inget nu så kör jag på 2 månader igen =D 
  • ThaGirl
    ledarsuggan skrev 2011-06-08 15:19:19 följande:

Jag åt Royal Jelly, stora papslar, var nära att jag fick upp dem flera gånger. sen åt jag folsyra, rosenrot och multivitamin.

Tror att denna dagen är den bästa hittills i mittt liv.

Ett plus, testat fem tester nu inkl ett digitalt som visade att jag är i vecka 4-5

Arbetsintervju, slutar utbildningen på fredag. har inte ens sökt jobbet utan de var de som hade hört talas om mig.

Riktigt bra väder

och så kom skatten idag.

Nu saknas det bara att jag skriver på ett anställningsavtal i kväll :)

Verkligen stort grattis till dej! Jätte roligt att du meddelande oss här! =D 

Och allt verka gå som det ska för dej för övrigt med! Härligt! =D 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-08 17:44:19 följande:
    Fick ett samtal från gyn idag om att jag har cellförändringar. JA, jätteroligt. Verkligen.
    Nej! Inte kul alls. Hoppas det inte är något! =(  Var det första provet du gjorde eller?

Styrke kramar  
  • ThaGirl
    Polarlantis skrev 2011-06-08 12:55:37 följande:
    Någon som ätit BDG EFTER KONSTATERAT MF/MA?? Och när ska man isf börja tro?
    Jo vi har någon.....Har du tur så ser dom din kommentar. Annars efterlys igen! =)
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-08 18:07:38 följande:
    Dom hittade något virus också, så jag ska dit den 16e och skära bort som ett riskorn från livmodertappen, jäätteroligt. Usch det här behövde jag inte!

Ja, det är första provet jag tar. Eller ja, andra eftersom att första kunde dom inte ens se något.
    Vad hemskt. =(  Hoppas det går bra för dej!  Nej, det behöver du verkligen inte. =/

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?