• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Tian 10 skrev 2011-08-18 21:52:26 följande:
    ThaGirl, hoppas det ömma betyder bebbe. Hoppas att du får ditt plus denna månaden. Du har väntat länge nog. Är inne på försök 7 och börjar känna som om det aldrig kommer att gå (ibland kommer misströstan över en). Albin kom till på försök 4 så det bara måste gå nu med. Men jag är otålig och tyvärr också 34 år så jag har inte så lång tid på mig. Nedräkningen är dryg, äl+5 och det kliar i fingrarna efter att testa. Får vänta lite till. Har 2 cb, 1 sticka och 1 stav så det gäller att inte börja förtidigt (och har redan bestämt att jag minsann inte ska köpa fler test). När börjar du testa ThaGirl?
    Precis! Nu räcker det med väntandet. =)

Haha, visst är det drygt att vänta. :P

JAg testar inte fråns några dagar efter bim. Eftersom mensen alltid kommer när den ska så väntar jag hellre. Man lär sig efter några ggn ;)

• ThaGirl
    Tian 10 skrev 2011-08-19 11:46:32 följande:
    Hade samma strategi med Albin och testade inte förrens äl+16. Nu testar jag innan, lättare att ta ett blankt test och sen mens än bara få den där mensen på en gång. Testar när jag känner mig redo för det och om det är blankt så är det. Äl+6...tiden går aldrig så långsamt som mellan äl och BIM.
    Jag tycker det är värre. Gör jag ett test som är blankt..Så börjar jag undra om det inte är så att det kanske var för tidigt och så hoppas man på det. Och sen blir man ännu mer besviken när mensen kommer. =/

Så då väntar jag hellre. =)

Jag har så mycket som ska hända nu förutom jobb så jag hinner inte tänka på att det kan vara en bebis. Bara när jag är här inne ;)  Ju mindre man tänker ju snabbare går dagarna =D 
  • ThaGirl
    Strawberry Mum skrev 2011-08-19 19:05:24 följande:
    Tackar.

Hur länge har ni försökt föresten??
    Är detta erat 1:a barn?
    Tar din kille nå vitamin/kosttillskott?
    För länge... :P  Ett och 8 mån blir det snart. =)

Japp första!

Han har fått äta BDG han med. Men inget annat.  
  • ThaGirl
    Strawberry Mum skrev 2011-08-20 13:27:30 följande:
    Oj, ja-det var länge. Men får man inte en utredning om man försökt i mer än 1 år?!

Då blir det iaf efterlängtad! Flört bebis.

Men se till att han inte dricker alkohol ofta (medans ni försöker) för det påverkar spermiernas kvalite.
    Sedan borde han ju även ta mineraltabletter.
    Min kille har tagit apotekets man tabletter (jag apotekets kvinna).
    Zink är viktigt att mannen får i sig för att förbättra spermierna.
    Och folsyra! ska kvinnan ha redan innan graviditet.

LYYYYYCKA Till!!!
    Jo men dom vill jag ska gå ner mina 15 kilo först innan jag får någon hjälp. =/

Haha ingen fara...Vi dricker knappt en gång om året ens =P

Ska köpa zink! =)

Tack!  Du med som sagt! =D
  • ThaGirl
    Tian 10 skrev 2011-08-20 21:04:04 följande:
    Heja miss smilla! Hoppas det tar sig för dig så du slipper fler besök av tant röd! Gabriella, trist men snart är det ny äl och då blir det säkert bebbe! Mini, det var många försök, tog det så lång tid med dottern också? ThaGirl, inga känningar än?
    Ne, fortfarande öm och det känns som mensvärk....nästan.....typ....Hmm.... =P 
    Så håller tummarna =)

känns det något hos dej? =) 
  • ThaGirl
    mini 75 skrev 2011-08-20 21:17:19 följande:
    Nä, det gick fort med henne, därför undrar man ju var som är fel? Vilka har lyckats med BDG?
    Står uppe i trådstarten allra längst ner! =)
  • ThaGirl
    Tian 10 skrev 2011-08-21 18:29:44 följande:
    Nä, jottes. Jättetrist!!! Hoppas bdg fixar det för dig denna gången! ThaGirl, de vanliga ömma brösten, som annars brukar ömma mest i dag och sen gå ner. Hade molande men det är helt borta, inte kännt av det på två dagar. Sen har jag fått mer flytningar än vad jag brukar ha, samma som jag hade sist jag vart gravid. Tyvärr kom de precis innan BIM, inte på äl+6, vilket jag tycker är lite tidigt. Får se om jag får ett plus denna gång, lär ju snart visa sig. Annars börjar jag med bdg direkt när jag får min mens. Sist började jag bara några dagar innan och tog äl+7, något mellanting... Har du eller någon som äter bdg märkt att ni får mer flytningar? Har förresten också varit jättirriterad mellan benen, hade detta också när jag var gravid sist. Under de andra väntan på BIM så har mina gravidsymptom skiftat jättemycket och inte har jag fått plus för det så nu tar man alla symptom med en nypa salt!
    Håller tummarna för oss att det blir litta + här! =D
  • ThaGirl
    Tian 10 skrev 2011-08-24 10:31:06 följande:
    ThaGirl, hur är det? BIM är inte långt borta nu.
    Det är bra. =) Ända tills tisdag ju! Känns som evigheter =P
  • ThaGirl

Vi måste + alla ihopa nu! =P Hade varit roligt att följa varandra på det sättet! =)

• ThaGirl

Jag jobbar halvt ihjäl mej men jag är här och tittar iallafall.

Ingen mens här än men har inte bim fråns tisdag. =)

Vad för lista är det ni menar? Eller det fattar jag....Men jag fattar inte hur ni menar man ska lägga upp den???? 

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?