• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Cupcake skrev 2011-07-03 17:30:56 följande:
    nu är jag tillbaka :)
    bröllopet va underbart! tyvärr plussa jag inte :( mensen va otroligt sen men den kom...
    så nu får vi se vad som händer. jag äter fortfarande BDG varje kväll och det känns bra.
    vi fick även en kallelse nu till gyn för att börja en utredning så dit ska vi den 4/8 :)
    skönt att det händer något!

lycka till för er alla nu i juli!! vi får hoppas vi alla plussar :) wiiie
    Vad skönt att bröllopet var bra! =D

Vad tråkigt med mensen men får hoppas det går bra snart. =)

• ThaGirl
    Cupcake skrev 2011-07-04 16:55:28 följande:
    ja absolut. man längtar riktigt mycket!! i helgen va det en tant som kom fram till mig och sa  "ååh jag älskar bebismagar osv" jag hade en volang klänning som de tydligen såg ut som jag va gravid :p  tänkte hmm om det ändå va sant. sen berätta jag hemma hos familjen när vi va i stugan sen har dom typ skämtat om det hela tiden.. de förstår ju inte att det sårar :/ när man önskar det va sant...
    Ne, det är svårt när inte omgivningen förstår. =/
    Man vill ju så himla mkt. 
    StarStar skrev 2011-07-04 17:08:37 följande:
    Försöker blir gravid. Jag har slutat med min P-sprutan Maj-09. Jag har haft mens två gånger detta år -11. Aprill månad och Juni. Vad ska man göra? Har varit på gyn undersökning utan fel. Tacksam för svar! Jag är 40 år gamla. Jag äter husmankost. Skulle vilja blir gravid. Jag har inte haft mens sedan 02. Börja med P-spruta 02. Jag har två barn som är födda 00 och 02. Jag har gjort en GBP-op Nov-10. Jag börjae på 115 kg och mitt mål är att går ner till 65 kg. Nu väger jag 79 kg. Gick ner 6 kg på flytet. sammanlagt har jag gått ner 40 kg ska ner 10 kg till. Vi försöker med en trea nu.
    Okej där ser man!  Det kan ju vara så att din mens inte kommer igång fråns du har gått ner allt du ska. 
    Använd ÄL stickor så du kan kontrollera lite hur och när du faktiskt har din mens. =)
  • ThaGirl
    längtar e stor skrev 2011-07-05 23:22:38 följande:
    hm blir knäpp på min kropp.. hade den 18/6 första mensdagen å nu i söndags 3/7 så fick jag en blödning då de blödde genom både trosa å byxa..
    någon som kan ha en aning vad detta var?? missfall, ägglosning eller bara kroppen som spelar ett spratt?
    Oj vad läskigt! Ingen aning alls faktiskt! =S
  • ThaGirl
    minime92 skrev 2011-07-10 21:29:57 följande:
    Hej! Jag kämpar mot ett pluss trots min unga ålder, dvs 19 år Glad Gjorde en abort förra året och efter det har mensen vart oregelbunden som heter duga, samt gjort mig till en hormonbomb..Min mens började med en cykel på 28 dagar, sen har det bara gått uppåt och uppåt och idag kom den på dag 89!

Så idag har jag tagit min första kapcel av Apiforce bidrottningsgele, som förhoppningsvis ska få ordning på min mens, ägglossning och få en bulle i ugnen Flört

Nu blir det fram till nästa mens (som jag hoppas få slippa..) som jag ska knapra bdg, rosenrot, extra vitaminer, dricka grapefrukt juice och ha extra roligt i säng kammaren!

Detta blir mitt första försök med BDG :) Hur går det för er andra? Har det funkat på er?
    Oj inte kul med oregelbundet....! Hoppas BDG hjälper! =D

Inget + för mej än men är inne på ÄL nu. =) 
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-07-11 16:52:41 följande:
    Har börjat med bdg nu, började dagen som mensen skulle komma, men den lyser med sin frånvaroObestämd jag som va så duktig o inte stressade. jaja, är väl bara att vänta, inte första gången den gör så här...
    Vad tråkigt. =/  Du får skälla på den. ;P
  • ThaGirl

Hej där tjejer! 

Allt bra med er?

Jag har läst runder lite överallt och ser att det är några..väldigt få, som testar att ta dubbel dos av BDG.

Så om vi inte är gravida denna omgång så tänker vi köra på dubbeldos nästa omgång då. Så kommer mensen så testar vi på det. Ni får gärna följa med och testa eller så får ni följa mej och så berättar jag om där är några biverkningar och sådant. =D

• ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-07-12 15:38:28 följande:
    Thagirl: finns det ngt som säger att dubbeldos kan öka chanserna mer? Och kör du fortfarande på kvällen isf? Är på sista mensdag, tycker du jag ska köra på två nu på en gång? Lr vänta till nästa månad?
    Inte vad jag vet. Den sista jag läste om hade fått sitt + efter dubbeldos. Hon hade även ätit fram till +. =)

Japp, på kvällen eftersom hormonerna arbetar som bäst på natten. =)  

Ingen anning. Bestäm själv om du vill pröva.  =)  
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-07-12 18:18:01 följande:
    När jag köpte bdg sa hon att ja absolut skulle ta dom på morgonen, istället för på kvällen som en del säger. Ni som plussat när tog ni dom?

O förresten, glömde jag berätta att sambon gick ner på knä o friade i fredags? 4 dar efter vår 2 årsdagHjärta Jag tycker ja skäller på den o håller allvarliga samtal, leker med den, men det gör visst som den vill ändå. Gah, min mens är en bångstyrig tonåring!!!
    Okej, för hormonerna arbetar ju bättre med det on nätterna. 

STORT GRATTIS!!!!! =D Vad mysigt!  Har ni satt datum än? =D

Haha, vilken bra beskrivning ;) 
  • ThaGirl
    StarStar skrev 2011-07-12 18:37:40 följande:
    Jag har inte hunnit vara här på F på några dagar nul för jag har varit på goldenläger med min hund som är en golden.
    Okej. Spännande med läger. =)
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-07-12 20:07:29 följande:
    Nej, inget datum än, men blir nästa år nån gång. 

Här är ett test ja tog i lördagsmorse. Var inte helt säker på det så ja tog ett nytt igår em som var neg. 
    Va tror ni om det här??? Är på BIM+12...ont i brösten, kissar mer än vanligt o sugen på "nyttigheter"...

Jag ser något men vågar inte säga något. Ta ett nytt imorgon! =)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?