Cupcake skrev 2011-07-04 16:55:28 följande:
ja absolut. man längtar riktigt mycket!! i helgen va det en tant som kom fram till mig och sa "ååh jag älskar bebismagar osv" jag hade en volang klänning som de tydligen såg ut som jag va gravid :p tänkte hmm om det ändå va sant. sen berätta jag hemma hos familjen när vi va i stugan sen har dom typ skämtat om det hela tiden.. de förstår ju inte att det sårar :/ när man önskar det va sant...
Ne, det är svårt när inte omgivningen förstår. =/
Man vill ju så himla mkt.
StarStar skrev 2011-07-04 17:08:37 följande:
Försöker blir gravid. Jag har slutat med min P-sprutan Maj-09. Jag har haft mens två gånger detta år -11. Aprill månad och Juni. Vad ska man göra? Har varit på gyn undersökning utan fel. Tacksam för svar! Jag är 40 år gamla. Jag äter husmankost. Skulle vilja blir gravid. Jag har inte haft mens sedan 02. Börja med P-spruta 02. Jag har två barn som är födda 00 och 02. Jag har gjort en GBP-op Nov-10. Jag börjae på 115 kg och mitt mål är att går ner till 65 kg. Nu väger jag 79 kg. Gick ner 6 kg på flytet. sammanlagt har jag gått ner 40 kg ska ner 10 kg till. Vi försöker med en trea nu.
Okej där ser man! Det kan ju vara så att din mens inte kommer igång fråns du har gått ner allt du ska.
Använd ÄL stickor så du kan kontrollera lite hur och när du faktiskt har din mens. =)