Mama C skrev 2011-08-18 12:53:02 följande:
Såg att ni pratar om utredning o att kvinnan måste gå ner i vikt innan o allt va de nu kräver. De gånger jag varit i kontakt med gyn för att be dom kolla upp mig så att säga, så säger de att man alltid börjar med spermieprov för att utreda mannen. O de som säger att vikten gör det svårare att bli gravid skulle möta en tjej jag känner. Hon är kraftigt överviktig (171cm lång o väger 125 kg), har två barn, gjort ett x antal aborter för hon blir gravid så fort en karl viftar med kalsongerna...
Är inne på 2:a mån med apiforce, men har iofs inte haft så mycket sex i sommar då både sambon o ja har fått jobba sjukt mycket. Våra dagar har typ bestått av jobba, äta, sova, jobba, äta, sova. Usch, inte kul. Nu ska jag gå upp på ständig helg om nån vecka så då får jag mer ledigt (helt ok, jobbar mindre, tjänar mer hehe), så då får jag förhoppningsvis mera ork att faktiskt ha sex!
En kanske dum fråga: vad står IVF för?
Haha tack för att du berätta det med din vän! =D
Min mamma är rätt så stor med och vi är 4 syskon.
Min mormor är med stor och hon har 3 barn. Så det ska väl inte vara såå himla svårt! =P
Aha okej! Till mej säger dom att dom alltid börjar med kvinnan och jag tyckte det var väl ändå lättare att börja med mannen.