• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Tian 10 skrev 2011-08-01 11:00:01 följande:
    Hej tjejer! Ni verkar ha koll på bdg!? Tar man dom hela tiden utan avbrott? Eller ska man ha uppehåll någon gång i månaden? Hur har den påverkat er menscykel? Har ni gjort 5-6 försök för ett syskon och det är verkligen drygt att få mensen varje månad fast man gjort allt rätt (har ju klarat att bli gravid tidigare så det är inget jag missade på biologilektionerna iaf ;) ). Hoppas att tant röd inte dyker upp för er!
    Man tar dom hela tiden, ända fram tills plusset! =)

Mej har det inte påverkat cycklen. Dom som haft väldigt långa har fått kortare. Vilket varit skönt för dom om jag förstått det rätt. =) 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-08-01 14:07:19 följande:
    MEN MORR!

Min mens kom NU! Jag visste det . Vi ska bada i badtunnan ikväll med vänner och den jäkla mensen kommer.. Jag visste det!! MORR!
    Aja, in med en tampong, börja med BDG ikväll och på't igen!

Fan!

(sorry, blev lite upprörd..=P)
    Men vad dumt! Den kunde hållt sig borta och blivit ett + istället. =)
  • ThaGirl
    Mysgosmys skrev 2011-08-01 17:33:47 följande:
    Man ska sluta vid ÄL eftersom det kan göra en risk för MF om man fortsätter :)
    Det är inte ens säkert om det är så. Dom flesta fortsätter fram tills plusset. Och för dom har det gått bra.

Det är upp till var och en hur man gör.   
  • ThaGirl
    Tian 10 skrev 2011-08-01 20:49:40 följande:
    Tack för svaren! Ska nog köpa lite bdg. Tyvärr sitter man i stugan och långt ifrån affärer så det blir att köpa när jag kommer hem. Får man hänga på er???
    Absolut! =)
  • ThaGirl
    ettplustack skrev 2011-08-03 12:57:02 följande:
    Nu har jag positivt utslag på äl test och ska sexa med mannen i kväll vi sexade i förrgår också, vi kör varannan dag =)
  • ThaGirl
    3villbli4 skrev 2011-08-05 16:32:20 följande:
    Måste få skriva av mig lite. Blir tokig snart. Började med bdg för 25 dagar sen och tror jag hade äl för ca 1,5-2 veckor sen, mensen borde komma isf inom några dagar. Haft molvärk av o till sen äl och nu mår jag fruktansvärt illa och kräks. Känner verkligen igen illamåendet sen förra graviditeten, men testen visar negativt. Så drygt att vänta, vill inte hoppas på att jag är gravid, men svårt att tänka mig att jag skulle må så HÄR illa annars. Kan man av bdg må så här då mensen är på väg ?
    Oj, det låter lite jobbigt.

När jag äter bdg känner jag endast av ÄL och inte när mensen är på väg. Kan inte svara för dom andra. =)

Hoppas du får ett +!=D 
  • ThaGirl
    Mymemlan skrev 2011-08-07 16:31:24 följande:
    Skulle man sluta när ägglossningen varit? Jag har provat med stickor, men aldrig kommit ihåg mm så har inte hittat den på stickor. Men vet jag ändå att det varit nu i dagarna/senast imorrn. Ska jag ta till imorrn för säkerhetsskull då och sen sluta elr fortsätta till mens?
    Ät fram tills du får ett +. =)
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-08-07 18:01:23 följande:
    Hello tjejer! 

Har haft lite semester häirfrån. Var tvungen att tänka på annat.
    Den här månaden när mensen kommer så böjrar jag käka BDG igen!
    Upp och hoppa igen bara! Hur går det för er? Blivit nå plus än?  
    Trrevligt att du är tillbaka! =D

Jag testar just nu på dubbeldos av BDG. Enda jag känner av just nu är den hära värmen jag får av dom. Blir alldelse varm i hela kroppen. =P

Hoppas du får ditt + snart! =) 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-08-07 18:21:23 följande:
    Man tackar! Kände att det var dags för lite liv i luckan ;) hehe! 

Okej! Hoppas det tar sig med dubbeldos. Vågar mig npog inte på det hahaha.
    Men nu när jag inte käkat BDG har jag inte ens känt av ÄL, vilket jag gjorde då jag åt dom.

Tack detsamma!! =)  
    Haha okej ;)

Nee, jag kan vara försöks kanin först så kan ni andra våga prova sen efter kanske ;D

• ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-08-07 18:29:43 följande:
    Thagirl: när har du bim? Nyfiken på om dubbeldos gör mirakel :)
    Den 30/8! =) Så ett tag till. =)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?