• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

jottes skrev 2011-06-16 13:06:08 följande:
    åhåå.. :) känner du något?

jag går hos privat. vet inte varöfr dom inte gör så :S men hatar hans sekreterare, sur, gammal kärring som är otrevlig. Fick mig att verkla som en efterbliven 5 åring som inte förstår någonting. "SÅKLART DET KOSTAR PENGAR!!" och så satt hon och suckade. blä!
    Nee, lite ont i brösten och i ryggslutet men det kan lika bra vara för mensens skull =P

Aha! Men vilken otrevlig människa. Jag hade skällt på henne :P 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-16 13:23:10 följande:
    jomen det gjorde jag.. mig ska man inte vara otrevlig mot hahaha ;D
    jag avskyr otrevliga människor, speciellt såna som ARBETAR med människor! aaarrghh.

Ohåååå! Håller tummarna ;)
    Haha, det var ju tur ;D

Ja, jobbar man människor får man också sköta sig =)

Tack! 
  • ThaGirl
    mina12 skrev 2011-06-16 17:48:03 följande:
    Följer er från läktaren...  Förra veckan fick jag klartecken från min läkare att vi kunde försöka bli gravida (flera månader tidigare än vad vi räknat med ), efter en operation jag gjorde i april. Innan operationen försökte vi i ca 6mån utan att det blev något. Har haft ÄL för några dagar sen och blir det inget denna gång, så sätter jag igång med BDG!
    Trevligt! =)

Vad skoj att det gick snabbare då ju! =D

Spännande, du är så välkommen så! =D 
  • ThaGirl
    färgglad regnbåge skrev 2011-06-17 07:47:48 följande:
    Är på bim+1 idag å ingen mens ännu! (Yaaay) Tänkte testa imorgon bitti.
    Fast det har kliat i fingrarna, var SÅÅÅ nära att testa igår kväll men jag stålsatte mig och lät bli... Får väl be gubben gömma testen idag så jag inte kan testa förrän imorgon bitti, ha,ha, Skrattande
    Vad skoj! Och spännande...! 
  • ThaGirl
    färgglad regnbåge skrev 2011-06-18 15:51:19 följande:
    Nähä, det blev negativt på testet morse...  Rynkar på näsan Bara å bita ihop å invänta mensen... Lite skumt att mensen inte dykt upp ännu bara, jag brukar vara väldigt punktlig...
    Kan bdg rubba menscykeln, någon som vet?
    Ja, det kan rubba den men dom andra har fått den tidigare då. Inte senare. Så håller tummarna för dej. =)
  • ThaGirl

Mensen kom punktiligt som den skulle idag! Tråkigt, men det är bara att gå på det igen så fort den är över.

Här tappar vi inte hoppet än iallafall! =D 

• ThaGirl
    Cupcake skrev 2011-06-25 20:14:11 följande:
    kör hårt bara :D det kommer när det kommer vettni :) det är så man får tänka i alla fall.. vore såå typiskt om mensen kommer imorn lagom till att bära brudklänning men vi får be om att den väntar en dag i så fall ;)
    hoppas midsommar va toppen!!
    All lycka till er! Hoppas bröllopet gick bra! =D
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-06-27 09:13:04 följande:
    Ska iväg o köpa BDG idag så jag har det hemma när mensen kommer. Tror inte det blir nåt plus den här månaden, låg ju på sjukan när jag hade äl. O så hoppas ja att mensen kommer som den ska på torsdag, vill fan inte ha mensen på semestern....
    Ja, får hoppas den kommer då så du får en bra semester! =)
    blåbär02 skrev 2011-06-27 13:09:16 följande:
    Mensen kom i lördags.. =/
    Men det är bara att köra på igen!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
    Vad tråkigt! Absolut får man köra på igen. =)
    mina12 skrev 2011-06-27 21:34:35 följande:
    Här kom mensen punktligt i morse... Grrr! Så nu hänger jag på här. Tog första kapseln ikväll. Nya tag
    Spännande! =D
    jottes skrev 2011-06-28 12:13:14 följande:
    Nu började jag käka BDG igen. hoppade in lite sent i cykeln med dom.
    Men ändåååå.

Talade om för min gyn att jag fått såna lraftoiga mensvärkar sen jag började med BDG då titta han på mig och sa: "deeet tycker jag du egentligen bara ska ta som positivt, då har du antagligen haft riktigt kraftig ägglossning!"

Sååå, ja. jag fortsätter även fast jag tror att jag ska dö när mensen kommer haha!
     Vad roligt att du berättar det! =D  Jätte intressant och veta faktiskt. =)
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-30 14:30:51 följande:
    Ja, så nu fortsätter jag att äta dom! haha
    har ÄL imorgon eller på lördag och jag JKobbar HELA helgen!! Känns lagom roligt :(
    Usch, jag jobbar med under hela ÄL nästa helg. Det suger men vad tusan gör man inte :P
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?