• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Golddigga skrev 2011-06-13 09:19:29 följande:

jag har oxå för mig att man kan ta båda...jag får se hur jag gör hoppas det tagit sig redan ändå..

...tack för ditt svar

När har du BIM nu då? =) Är det snart? =D

håller tummarna för dej att du redan är! =D 
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-06-13 09:55:41 följande:
    Hm, fick iaf va hemma, men inget ledigt för det. Först åkte sonen på nån form av magsjuka förra veckan. O igår slog min magkatarr ut mig (eller va de nu va). Sängliggandes hela dan med feber, ont i hela kroppen, ont i magen o ryggen o inget kom ut åt varken ena eller andra hållet. Konstigt nog fick vi inte samma sak för sonens sjuka smittade inte...tror jag...

Får nog köra igång med bdg iaf...nån som fått nå biverkningar av dom? (förutom ett ev plus o det är en välkommen bieffekt)
    Åhh stackare! Ni verkar haft lite otur nu i dagarna. =(

Hoppas ni känner er mkt bättre nu.

• ThaGirl
    Babydoll84 skrev 2011-06-13 16:27:21 följande:
    Hejsan,
    jag har en fråga. Jag tänkte testa på Apiforce. Jag har beställt hem en burk men inte kunnat hämta ut den. Nu är jag på mensdag 4 och den är nästan slut. Tycker ni att ska börja med tabletterna den här gången eller vänta till nästa mens (om den kommer =)). Skulle vara tacksam för svar.
    Jag hade väntat tills nästa omgång. Så kroppen hinner reagera på BDG. =) 
    Mama C skrev 2011-06-13 15:20:43 följande:
    Sonen är frisk nu, men jag känner mig fortfarande som roadkill. Den här envisa febern bara vägrar ge med sig!! 
    funderar på om det är kroppens sätt o säga till mig att varva ner...?

Ska försöka ta mig in till stan imorgon. Dels ska vi till BVC med sonen, dels till apoteket o bunkra mer panodil o nåt mot magkatarr o sen till hälsokosten o köpa bdg... 

En bra grej är ju att jag iag svettas som en gris nu, brukar väl va ett tecken på att febern är på väg ner... 
     Ja, det är det säkert. Du behöver nog varva ner. =)

Ingen anning om det är ett tecken på att febern är på väg bort...Aldrig hört iallafall. =P 
  • ThaGirl
    Golddigga skrev 2011-06-13 20:14:40 följande:
    tack!! BIM är 22-24 juni..nästa vecka Ja jag hoppas och hoppas
    Då har vi samma BIM. Spännande! =D
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-06-13 20:40:58 följande:
    Hejhej!

Här har käkats på men några äl-tester blev inte inhandlade så ingen aning om hur jag ligger till. Och nu har vi bestämt oss för att byta boende så av ekonomiska skäl ska vi inte försöka alls på ett halvår. Det får vänta till i december. Men å andra sidan kommer vi (hoppas hoppas) vinna budgivningen på den här nya lägenheten som är dubbelt så stor som vår nuvarande och kunna skaffe barn att bo med i den sen Så vi är glada ändå!

Så nu lämnar jag tråden, kommer kanske kika in och se hur det går för er!

Trevlig sommar och lycka till alla!! 
    Okej! Där ser man!

Lycka till i det nya boende och när ni börjar försöka igen! =D

Trevlig sommar själv! =D 
  • ThaGirl
    ledarsuggan skrev 2011-06-14 13:44:50 följande:
    Kan nog ta bort mig från listan där uppe, missfall idag :(
    Nej vad tråkigt! =(  Styrke kramar!

Kan tyvärr inte ta bort det. Man kan ju inte radera i inlägget.  
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-06-14 20:20:24 följande:

tror att jag har ÄL  nu.. Tidigare än FL kalendern säger...
    Men jag försöker att inte tänka på det.. :P svårt iofs, hehe.

försöker mer att tänka på vår resa till midsommar och att jag ska måla köket och så.. :P
    svårt ,men jag gör det..

=)

Haha ja det är svårt att inte tänka på det när kropp och hjärta skriker annat. ;)
  • ThaGirl
    Cupcake skrev 2011-06-15 08:56:22 följande:
    jag hade riktigt stark ÄL igår. hoppas nu :)
    Woho! =D
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-06-16 07:48:09 följande:
    NEJ! Stackars dig!!!! Fy så hemsk! styrkekramar till digHjärta

Själv hamnade jag på akuten pga febern o magsmärtorna, magkatarrsutbrott. Så nu väntar en lång återhämtningsperiod med kostförändring, undvika all form av stress, ja en livsstilsförändring helt enkelt... Så det blev nog inget den här månaden heller, hade äl när jag var sjuk (tror jag, iaf enligt FL)
    Nej vad tråkigt för dej. Hoppas du blir bra snart och hittar din livsstil. 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-16 12:53:28 följande:
    sååå, då har man slutat blöda. har ÄL 1-2 Juli. Nu längtar jag bara dit. Baha!
    Hur går det för er andra?

Skulle till gyn idag om mina cellför. men vi sköt upp tiden till 27e då jag inte fattat att det faktiskjt kostar pengar och lämnat plånboken hemma, eeeh he.
    Iväntar bim nästa vecka så händer inte mkt här. =)

Va? Jag får alltid räkning hem när jag varit på gyn. Kunde du inte fått det? =S 
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?